אפיק - דבש וסוכר !!
העם דורש עוד !!
👏
-----------------
מה קרה לנועה ? היא היתה חולה לטיסה הזו ? 🙁
אסימון, חחחחחחחחחחחח הרגת אותי !
אפיק תמונות יפות ..
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
😄
אגב.. התמונות המהממות של תעופה החקירה.. לפי התמונות הייתי אומר שזה פרק של "שניות מאסון".. 💡
😂
אכן כן , דווקא מזכיר ,
אסי , מה עם איזה סט ממך ?
התגעגנו לנועה
🤖
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
נועה עומדת רק כאשר אנחנו חונים על הקרקע, או שהיא מביאה לי קפה.
אבל היא תפסה אותי עם עוד דיילת, אז היא העדיפה להישאר במושב שלה...
ואכן זה היה אמור להיות שניות מאסון, פשוט התבלבלתי בשמות חחח....
ודרך אגב העריכות שראיתם, זה סה"כ עם תוכנה קלה וחינמית ששמה פיקאסה, כרגע אני עובר התשלמות על פוטושופ חח...
אחרי כמה נסיונות לכוון את ההגדרות של TileProxy הגעתי לטעינה יחסית מהירה, אבל האיכות של טקסטורות יחסית רחוקות יורדת.
לא נורא.
טיסה בצפון, תמונות נבחרות:
קרית שמונה, מנרה
קצת יותר דרומה
ולסיום- קצה הארץ.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי
69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
פשש התמונה הראשונה והאחרונה מעולות...
אבל ב2 האמצעיות היה עדיף בלי התוסף תאמת :\
תמונות יפות מאוד, אבל התמונות האמצעיות של התוסף נראות כאילו נלקחו מכוכב כחול... 🤔
afik_t_king כתב/ה:תמונות יפות מאוד, אבל התמונות האמצעיות של התוסף נראות כאילו נלקחו מכוכב כחול... 🤔
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה רשע חחחחחחח לא נסחפנו כוכב כחול איי איי חחחחחחחח כוכב כחול זה DX5 חחחחחחחח הרגת אותי חח..
לא יודע מה איתכם, אבל אזור ההרים בתמונה השלישית והשניה מאוד מזכיר לי את כוכב כחול... 🤖
Mike_69th, תמונות יפות !
תגיד, בתמונה השניה מהסוף - הגדולה, ההרים שברקע הם טקסטורות שטוחות, או שיש באמת הגבהה תלת מימדית לאיזור ?