137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 18 שנים
צריך לשנות פה תכותרת ל
דיון OT ראשי
💡

אם אתה רוצה ללמוד
תכנס ל http://fxp.co.il ול http://gamer.co.il
בפורומים של גראפיקה ושל חתימות יש לך מדיריכים ושטויות (חחח יצא לי חרוז -_-)

עריכה-

אה ומייק מה ששמת זה תמונה פנורמית (כמה תמונות מחוברות לאחת) נכון?
#4 · לפני 18 שנים
חכה חכה שה 88 Ultra שלי יגיע עם ה E6850 וה 4G RAM CL1 אתה עוד תשמע ממני.
(כשזה יקרה כבר 88ULTRA יחשב לחלש.. -_- )
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#6 · לפני 18 שנים
עוד יום רגיל עובר על אנשי טיסת המסוקים של מכבי האש בסיאטל
עד שפתאום בשעות הצהריים נשמעה צפירה ברחבי השדה והטייסים הוקפצו לאוויר...

(דרך אגב המסוק הוא בל 212 בתשלום של חברתCERA אחלה מסוק מאוד אהבתי אותו!)

בחנייה עם המסוק!:




באוויר אין הרבה מן לבזבז בכל מצב!




מגיע לאגם הקרוס ומתחיל לשאוב מים למכל האדיר שלי!






ריקון!:




הולך וב ומרוקן בפעם האחרונה את המכיל:








בנחיתה:





מחר מחרתים תקקבלו פה תגובה ממני עם עוד תמונות אז יש למה לחכות


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#8 · לפני 18 שנים
פשש יפה.. מה ברצינות יש לך אפשרות למלאות ולרוקן תמים?? או שאתה ציירת שם תמים שאתה זורק?

אההההההההההההה נ.ב

😄
אתה שם AA 2X או שאתה שם מהסימולטור? כי רואים שיש אבל ברמה נמוכה.
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#11 · לפני 18 שנים
כשנכנסים ל FSX בפעם הראשונה, אפשר לבחור בדמו קטן של הסימ' בהתאם לוותק.
אם בוחרים ב"חזרתי" (I'm back), בסופו של דבר מקבלים לירג'ט וממריאים.
ההמראה עוברת דרך להקת ציפורים.

הרגשתי שמשהו חסר שם!
טייס משנה מבוהל ממהר לצלם:


מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#12 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות של כולם.
חח חח חח חח הציפור המסטולה מעוכה על השמשה.
#13 · לפני 18 שנים
חח אהבתי את התמונה, מזכיר לי את התקרית עם הינשוף שקיבל חסידה לשמשה...
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#14 · לפני 18 שנים
כמו שהבטחתי חזרתי:

שוב פעם עליתי עם המודל הנפפלא של CERA והפעם בצבעי חיל האויר שלנו..
האנפה יצאה היום לטיסה בלב הים.
עכשיו לחלק האומנותי:

בשדה דב:












באוויר:











מנמיך ומרחף:







יוצא מריחוף:
















חזרה בשדה דוב על המסלול:








מכבה מנועים רוב הפנלים פועלים עכשיו:


מוריד סל"ד ומנועים שניהם כבויים:








ברוכים הבאים לשדה דוב:


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.