#1
·
לפני 18 שנים
למעשה, החלקת שינון אמנם נותנת מראה יפה מאוד לתמונה, אבל לפעמים אני מעדיף לצלם ללא החלקת שינון (ללא קשר לבוסט הנחמד בקצב פריימים).
למה? התמכרתי לביצוע הידני של הלקת שינון. שריד מתקופת ה GF4MX שהיה לי (ימח שמו וזכרו).
אמנם החלקת שינון ע"י כרטיס המסך דוגמת פיקסלים מרזולוציה גבוהה יותר ("וירטואלית"😉 ומכניסה הכל לפריים הסופי, אבל מה לעשות לפעמים יוצא שאני רוצה לבחור אובייקט בתמונה בצורה מדוייקת מאוד (חובה לביצוע טשטושים וכולי למשל פוקוס) והפיקסלים הנוספים שכרטיס המסך יצר על מנת להחליק את קצוות אותו פוליגון מפריעים!
ללא החלקת שינון אין שום מרווח טעות- יש לך פשוט קצה של פיקסל, שאותו בוחרים. מדוייק 100%.
איך להפטר מהשינון אחרי זה? פשוט מאוד- Smudge על 70% ומברשת בגודל 2-3 פיקסלים. עובד כמו קסם.
דרך אגב, שלומי, תן בבקשה תמונה שנראית טוב לFSX כהגדרתך.
אני רוצה לדעת לאן לשאוף.
למה? התמכרתי לביצוע הידני של הלקת שינון. שריד מתקופת ה GF4MX שהיה לי (ימח שמו וזכרו).
אמנם החלקת שינון ע"י כרטיס המסך דוגמת פיקסלים מרזולוציה גבוהה יותר ("וירטואלית"😉 ומכניסה הכל לפריים הסופי, אבל מה לעשות לפעמים יוצא שאני רוצה לבחור אובייקט בתמונה בצורה מדוייקת מאוד (חובה לביצוע טשטושים וכולי למשל פוקוס) והפיקסלים הנוספים שכרטיס המסך יצר על מנת להחליק את קצוות אותו פוליגון מפריעים!
ללא החלקת שינון אין שום מרווח טעות- יש לך פשוט קצה של פיקסל, שאותו בוחרים. מדוייק 100%.
איך להפטר מהשינון אחרי זה? פשוט מאוד- Smudge על 70% ומברשת בגודל 2-3 פיקסלים. עובד כמו קסם.
דרך אגב, שלומי, תן בבקשה תמונה שנראית טוב לFSX כהגדרתך.
אני רוצה לדעת לאן לשאוף.




