125 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
למעשה, החלקת שינון אמנם נותנת מראה יפה מאוד לתמונה, אבל לפעמים אני מעדיף לצלם ללא החלקת שינון (ללא קשר לבוסט הנחמד בקצב פריימים).
למה? התמכרתי לביצוע הידני של הלקת שינון. שריד מתקופת ה GF4MX שהיה לי (ימח שמו וזכרו).

אמנם החלקת שינון ע"י כרטיס המסך דוגמת פיקסלים מרזולוציה גבוהה יותר ("וירטואלית"😉 ומכניסה הכל לפריים הסופי, אבל מה לעשות לפעמים יוצא שאני רוצה לבחור אובייקט בתמונה בצורה מדוייקת מאוד (חובה לביצוע טשטושים וכולי למשל פוקוס) והפיקסלים הנוספים שכרטיס המסך יצר על מנת להחליק את קצוות אותו פוליגון מפריעים!
ללא החלקת שינון אין שום מרווח טעות- יש לך פשוט קצה של פיקסל, שאותו בוחרים. מדוייק 100%.
איך להפטר מהשינון אחרי זה? פשוט מאוד- Smudge על 70% ומברשת בגודל 2-3 פיקסלים. עובד כמו קסם.

דרך אגב, שלומי, תן בבקשה תמונה שנראית טוב לFSX כהגדרתך.
אני רוצה לדעת לאן לשאוף.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#2 · לפני 18 שנים
הנה לך

תמיד שאתה רוצה דוגמא לתמונות מFSX לך לאסי 🙂


יש לו 8800GTS
אכן מרשים
אבל כל מחשב בימינו שמוציאים עליו 5000 שקל מינמום מקבל 8800GTS :\
#4 · לפני 18 שנים
'בנתי.
שום דבר מיוחד לדעתי, אז אמשיך לשאוף לכיוון שלי.
עם הזמן אני רואה יותר ויותר מה שחשבתי בזמן ההייפ לFSX...כולה FS9 עם DX9.
(נחכה ונראה מה קורה עם DX10).

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#5 · לפני 18 שנים
EzoniczZ, זה לא אני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה אסימון


עכשיו גרמת לי לבכותתתתתתת חשבו שיש לי גראפיקה כזאת 🙁 🙁
ואין ליייי 🙁 🙁 🙁 🤔 😠 😈 👍
בע.






אם אתה רוצה תענוג לעניים שלך
תחפש בדפים 8-14 בפורום תמונות של אסימון. אתה תישב ככה על המחשב 😱
#6 · לפני 18 שנים
רציתי לשים את התמונה בהודעה הקודמת, אבל משום מה פוטובאקט דחה אותי במשך שעות.
מסתבר שהבעיה היתה בסימון של "זכור אותי" שם...מוזר, כשזה מסומן האתר לא נותן להתחבר.

בכלמקרה- בדיקה קטנה של MESH של הוואי, ההוא מAVSIM. די נחמד.
רק צריך טקסטורות נורמליות לקרקע. השיידרים על כלי הטיס נחמדים, מאוד תורמים להרגשה שיש שם משטח מתכתי כלשהו.



מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#7 · לפני 18 שנים
shlomi,
עכשיו אתה גרמתה לי לבכות.
הפסקתי לראות באמצע את התמונות של אסימון 😕 🙁 🙁 🙁 😕 😮 😮
אני לא מסוגל לראות את זה זה מגרה אותי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני חייב כרטיס מסך פצצהההההההההה !!!!!!!!!!!!!!! 🙁 🙁

תגיד יש לך מושג למה האורות על המסלול אצלו "מסנוורות" ?!?!?
אם זאת עריכה אני מת ללמוד איך עושים את זה !!
#8 · לפני 18 שנים
LOL
אחי אם ישך 5500 שקל
אני מארגן לך תמחשב של אסי 😄
אני חייב להשיג 6000 שקל ולקנות מחשב בחצי שנה הקרובה!
אבל אני רוצה לקנות ת 8950 או 8900 נראה מה יהיה ההבדל מחירים.. הם יהיו יותר זולים ממה ש 8800 היום.. 😄
אבל אסימון שיחק אותה גם הרבה בגלל ההגדרות
אסי אני בטוח שתקרא את זה ואני יודע שעשית OC מטורף רק תרשום כמה 😉
למה ה8800GTS ידוע בגרסאות מצויינות לOC..
והוא שם הגדרות כמו שצריך מהסימולטור יש איזה אתר שאומר מה לשים 🙂

יא אללה מי מארגן לי 15 אלף תראו איזה תמונות אני מביא כאן 😄 💡

נ.ב
אסימון סתם מליונר חחחחח הוא גם קנה איזה 40 סינרים ותוספות מהאינטרנט 🤔 😱 😄
#9 · לפני 18 שנים
EzoniczZ כתב/ה:shlomi,
עכשיו אתה גרמתה לי לבכות.
הפסקתי לראות באמצע את התמונות של אסימון 😕 🙁 🙁 🙁 😕 😮 😮
אני לא מסוגל לראות את זה זה מגרה אותי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני חייב כרטיס מסך פצצהההההההההה !!!!!!!!!!!!!!! 🙁 🙁

תגיד יש לך מושג למה האורות על המסלול אצלו "מסנוורות" ?!?!?
אם זאת עריכה אני מת ללמוד איך עושים את זה !!


1) מצטער לבאס אותך אבל אורות ~מסנוורים~ ולא "מסנוורות".
2) האורות אצל אסימון מסנוורים מכיוון שהוא סימן בהגדרות DISPLAY את ה-V של ה LIGHT BLOOM, פונקציה שלא קיימת ב-FS9 אלא רק בFSX, ומייפה (הופכת משהו ליפה) את התמונה, אך מאטה מאוד את הסימולציה.
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#11 · לפני 18 שנים
EzoniczZ כתב/ה:gal_mintz,
איך לא שמתי לב לזה .. 😱

תודה לך גל .. 🙂


🙂
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#12 · לפני 18 שנים
נמאס לי זה לא יכול להיות ככה!
יש פה אנשים עם כרטיס מסך שאפשר לקנות ב-5 שקל בשוק בעזה!
ויש פה אנשים שקונים כרטיס מסך ב-5,000 ש"ח!

צריך לחוקק חוק בנושא הזה שאסור לפרסם תמונות מכרטיסי מסך כאלו, זה גורם לי, ולעוד אנשים, לגרום לזרוק את המחשב שלהם מהמרפסת על חתול רחוב.

בואו ביחד נעצור את התופעה, שלומי, תכין לנו סטיקר, ונמשיך במאבק!

אנחנו נפנה ישירות לאתרי העלאת התמונות, ונבקש שיחסמו את כתובות הIP שלכם מהאתרים הללו!
~~~~~

סתם חבר'ה תמונות מדהימות, ובלי הגדרות השינון זה לא שווה את זה, זה נראה נורא...
הייתי שם את הסמיילי AA של שלומי, אבל אני עצלן מדי בשביל לחפש...
#13 · לפני 18 שנים
לול
שים אותו במועדפים כמוני
ושאתה צריך תכתובת אז פשוט תכנס אליו ותעתיק זה שניה

[code:1]http://shlomi.lamakova.com/AA.gif[/code:1]

לול אין כרטיס מסך שעולה 5000 חחחח
הכרטיס הכי חזק שקיים בימינו למשחקים זה 8800Ultra והוא עולה 4200 😱
אבל לnVidia יש לוחות מיוחדים עם ערכת שבבים שגורמת לניצול הרבה יותר גבוהה של הכרטי מסך שלהם.. זה נקרא SLI. אבל יותר מזה יש אפשרות לחבר 2 כרטיסי מסך 😄
ככה שאם אתה זוכה ב50 מיליון (38 אחרי ניקוי מס 🤔 )
אז תקנה פעמיים ת 88Ultra 👿 ואז תצחק על אסימון חופשי למרות שהכרטיס שלו מספיק בשביל לשים את FSX על הגדרות מקסימום עם פול סינרים 😄
דרך אגב
אם אתה לוקח ברצינות
אז אם אתה מחבר שני 88ULTRA אתה צריך ספק מינמום של המינימום 800 וואט
ומעבד E6850 אפילו לא ינצל את הכרטיסים עד הסוף ותקבל צוואר בקבוק :\

טוב יאללה מה עשינו כאן OT דיון חומרה וזהו 🙄
חחחח איזה מפגר לשים תסמיילים האלה ככה זה נראה כאילו הם מסתכלים אחד על השני
🙄
💡
חחחח סתם יאללה אנשים תמונות בלי להתלונן שיש לכם כרטיס מסך דפוק :\
מקסימום שאתם באים לצלם שימו הכל הגדרות מקסימום יהיה לכם רבע FPS אבל לא נורא תצלמו ותורידו הייתי עושה ככה עם ה 5200 חח..
#15 · לפני 18 שנים
וגם הקטנת תחתימה חחח
דרך אגב
בחתימה עושים מסגרת בימינו חח :\
והיית עושה כמה אפקטים או מברשות בניק 😳

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.