111 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 18 שנים
Mike_69th, חחחחח...10 FPS...בקושי זז 😂 😂

לא נורא, גם אצלי זה כך-יותר נכון אצל אחי!...אולי קצת יותר! 🙁 😛

אחלה תמונות!!...אהבתי!
#3 · לפני 18 שנים
סטס זה לא נשמע שאלה רטורית בגרוש כי גם לו יש מחשב דומה וחשבתי שאתה מקבל חצי FPS ובגלל זה אתה שואל :\
#5 · לפני 18 שנים
EzoniczZ, כל התמונה יפה
במטוס יש פיקשוש קל , אבל התמונה עדיין יפה
כל הכבוד ..
דבר איתי נעלה עם ATR , המטוס האהוב עליי 😎
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#7 · לפני 18 שנים
יפה מאוד, אבל הדשא ה"סימולטורי" פשוט קופץ לעיניים...
תנסה לעשות על הכל טשטוש, רק ברמה יותר נמוכה...

כי זה לא יכול להיות שהפוקוס על המטוס וגם על הדשא... 😎
#9 · לפני 18 שנים
EzoniczZ כתב/ה:afik_t_king,
בחיי טוב שהזכרת לי את זה רציתי לטשטש את הדשא אבל שחכתי 🙄

חחחח אתה לא מסתכל על התמונות לפני שאתה מפרסם?
#11 · לפני 18 שנים
תמונה יפה!

תטשטש את כל הדשא!!..וגם את המטוס עוד טיפה!! (חצי מהמטוס אינו מטושטש-חלק מטושטש וחלק לא).
#12 · לפני 18 שנים
אני לא מבין על מה אתם מדברים לטשטש את הדשא.. הוא פשוט לא חתך אותו יפה בקצוות..
אם הוא יטשטש זה יראה דבילי רצח..
עריכה-
טשטשתי טיפהה, תראו איזה דבילי זה נראה עכשיו.



חייבים להוסיף לפורום סמיילי עם שלט Anti Alasisng !!!
משו כמו-

(חח אני עשיתי 💡 )
#14 · לפני 18 שנים
shlomi,
אחח שלומי ..
AA כל הזמן בראש שלך .. תשמע, אתה צודק אני מסכים איתך, אבל יש לי בעיה .. יש לי כרטיס מסך ישן GForce FX5200
אם אני מוסיף AA זה דופק לי את התצוגה המשחק עובד לאט והתמונות מתחלפות באיטיות .. אני מסתפק כעת במה שיש לי ואני ממש מקווה לקנות בעתיד כרטיס מסך תותח ככה שאני יוכל להנות באמת
#15 · לפני 18 שנים
5200? LOL :\

ואחי שמע למחשב הזה אתה לא יכול לקנות כרטיס מסך תותח.. 5200 זה לסלוט AGP בלבד
והכןל בימינו זה PCI-E
וחוץ מזה אין שום מעבד של AGP שלא יעשה צוואר בקבוק לכרטיס מסך רציני
וגם הזכרונות איטיים
הלוואי זה היה כזה פשוט אז גם אני הייתי קונה :\

חחחח אין העניים שלי מפריע להם שאין AA

😄 😂 😄

חחח איך אני אוהב שאנשים מצוטטים שם ורשומים אותו שוב 'shlomi, אחח שלומי' חחח איזה דבילי זה נראה..

השעמום גרם לי להרוס F-16 😈 😄

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.