105 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
טיסה ראשנה שלי בFSX.
התרשמתי מאוד! הכל דומה מאוד לFS9, מוכר וקל להתרגל לסימ'אחרי FS9.
המנוע הגרפי,לדעתי, נשאר עדיין קל, יחסית, והולך בעקבות FS9.
התוספת של שיידרים על המטוסים במקומות שדורשים פירוט עדין יותר ומדוייק יותר מצויינת, מרשימה מאוד. זה הסימ' הראשון שמשתמש בזה- ואני שמח מאוד.
לגבי הסינרי הדיפולטי אני לא יכול להגיד הרבה. מאחר ואני טס לרוב בישראל, כמעט הקאתי.
מסתבר שאזור ישראל נמצא במין אזור אפור בין אירופה לאפריקה, ולכן הכל דומה מדי לארץ אירופית טיפוסית. עם דקלים. וחול. לא משהו שאי אפשר לתקן.
העולם נראה הרבה יותר אמין ודינמי, עם כל מיני סימני חיים. בטיסת ההיכרות של הסימ', עם הלירג'ט, כמעט קיבלתי התקף לב כשעברתי בהמראה בתוך ענן של ציפורים. רכבים על הקרקע, עצים גדולים (היחס בגדלים של כל האובייקטים הרבה יותר מציאותי), פשוט מושך אותך פנימה.

אני שמח. חייב להשיג כרטיס מסך חזק יותר (שיט!).

מעל תל אביב...נראה כמו פריז.



*עריכה- בלי קללות בהודעות לשמור על שפה יפה.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#2 · לפני 18 שנים
למה הקרקע נראת כל כך גרועה?
בFS9 יש לך תמונות מדהימות מזה איזה מחשב ישך תן מפרט : |

אבל המטוס נראה אחלה 😛
#4 · לפני 18 שנים
shlomi, זה לצורך התמונה. שמעת פעם על עומק שדה? עדשת מצלמה לא תקלוט, לרוב, בצורה חדה את העצמים שנמצאים במרחק שונה ממה שרוצים לצלם.

ההתקנה שלי של FS9 עמוסה כל כך הרבה תוספים שהיא תפסה לי חצי כונן כבר.
FSX-עדיין ריק. אני מנסה להפעיל שם את Walk&Follow אך ללא הצלחה (למישהו יש רעיון?).

מחשב בינוני וצנוע, לדעתי- Geforce 7600GT
1024Mb RAM
AMD Athlon 64 X2 3800+


ד"א, לא חשבתי ש"שיט" זה כל כך גרוע להגיד...מה גם שאם כבר אומרים לי את זה, אולי למחוק את זה ? המילה הרי נשארה.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#5 · לפני 18 שנים
aviv135, אחלה תמונות ומה זה איך יש שם דיילת ? חח....
סתם שאלה : FS9 זה FS 2004 ?
#11 · לפני 18 שנים
Mike_69th, חבל פשוט חבל אתה רוצה שאני אמחק לך את ההודעה?!
פעם אחרונה שאני רואה תמונות באיכות כאלה כי גם אני רוצה!
חחחח סתם אחי אחלה תמונות!
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#12 · לפני 18 שנים
איזה איכות מדהימה !
אין על התמונות שלך , התמונה שעיצבת בבן גוריון בשרוולים
על המחשב שלי
שוב כל הכבוד ..
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#13 · לפני 18 שנים
למה אבל למה המחשב שלי לא עובד ברמה כזאת אם FSX??????
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#14 · לפני 18 שנים
מה רמה כזאת התמונה שהוא הביא בכלל לא נראת טוב בשביל FSX תודו באמת
אבל שלך זה E6300 ו 7300 הכרטיס מסך ממש חלש הוא קצת יותר חזק מ6200.. יש הבדל עצום בין 7300 ל 7600.. שלא נדבר על ההבדל בין 7600 ל 7900.. שלך הוא בערך הדרישה המנינימלית.. שלי אפילו לא הדרישה המינימאלית יש לי פנטיום 4 HT בעע.. לתקופה שלו זה היה הכי טוב שהיה בשוק כולו אבל בימינו הוא לא שווה חרא..
#15 · לפני 18 שנים
שלומי
זהו הייתה שאלה רטורית(לא צריך לענות עליה).
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.