#1
·
לפני 18 שנים
טיסה ראשנה שלי בFSX.
התרשמתי מאוד! הכל דומה מאוד לFS9, מוכר וקל להתרגל לסימ'אחרי FS9.
המנוע הגרפי,לדעתי, נשאר עדיין קל, יחסית, והולך בעקבות FS9.
התוספת של שיידרים על המטוסים במקומות שדורשים פירוט עדין יותר ומדוייק יותר מצויינת, מרשימה מאוד. זה הסימ' הראשון שמשתמש בזה- ואני שמח מאוד.
לגבי הסינרי הדיפולטי אני לא יכול להגיד הרבה. מאחר ואני טס לרוב בישראל, כמעט הקאתי.
מסתבר שאזור ישראל נמצא במין אזור אפור בין אירופה לאפריקה, ולכן הכל דומה מדי לארץ אירופית טיפוסית. עם דקלים. וחול. לא משהו שאי אפשר לתקן.
העולם נראה הרבה יותר אמין ודינמי, עם כל מיני סימני חיים. בטיסת ההיכרות של הסימ', עם הלירג'ט, כמעט קיבלתי התקף לב כשעברתי בהמראה בתוך ענן של ציפורים. רכבים על הקרקע, עצים גדולים (היחס בגדלים של כל האובייקטים הרבה יותר מציאותי), פשוט מושך אותך פנימה.
אני שמח. חייב להשיג כרטיס מסך חזק יותר (שיט!).
מעל תל אביב...נראה כמו פריז.

*עריכה- בלי קללות בהודעות לשמור על שפה יפה.
התרשמתי מאוד! הכל דומה מאוד לFS9, מוכר וקל להתרגל לסימ'אחרי FS9.
המנוע הגרפי,לדעתי, נשאר עדיין קל, יחסית, והולך בעקבות FS9.
התוספת של שיידרים על המטוסים במקומות שדורשים פירוט עדין יותר ומדוייק יותר מצויינת, מרשימה מאוד. זה הסימ' הראשון שמשתמש בזה- ואני שמח מאוד.
לגבי הסינרי הדיפולטי אני לא יכול להגיד הרבה. מאחר ואני טס לרוב בישראל, כמעט הקאתי.
מסתבר שאזור ישראל נמצא במין אזור אפור בין אירופה לאפריקה, ולכן הכל דומה מדי לארץ אירופית טיפוסית. עם דקלים. וחול. לא משהו שאי אפשר לתקן.
העולם נראה הרבה יותר אמין ודינמי, עם כל מיני סימני חיים. בטיסת ההיכרות של הסימ', עם הלירג'ט, כמעט קיבלתי התקף לב כשעברתי בהמראה בתוך ענן של ציפורים. רכבים על הקרקע, עצים גדולים (היחס בגדלים של כל האובייקטים הרבה יותר מציאותי), פשוט מושך אותך פנימה.
אני שמח. חייב להשיג כרטיס מסך חזק יותר (שיט!).
מעל תל אביב...נראה כמו פריז.

*עריכה- בלי קללות בהודעות לשמור על שפה יפה.
