91 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
הסקין מזה לא יפה אפילו מכוער ובכלל לא מציאותי....

חשבתם להשיג\ להכין סקין יפה ותואם למציאות???

ביקורת בונה כדי שפני הטייסת שלכם תראה טובה ומקצועית......
#2 · לפני 18 שנים
אתה מדבר על האף 16????? מה אתה גנוב תראה איזה יופי?!?
#3 · לפני 18 שנים
רגע אחת שלומי אתם אומרים שאתם הייתם ככה 10 שניום ואחרי זה רון משך.... משהו פה מאוד מוזר
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#4 · לפני 18 שנים
לאלא הבנת
צלמתי כשהתחלנו תתרגיל באותו שניה שצלמתי רון משך בקטנה בשביל שלא נתנגש
אחרי 10 שניות קצת פחות תאמת שנינו משכנו מה הסיפור.. דוגרי רון עשה תעבודה לא אני.

קבלו מצאתי משו מגניב שעוזר להבדיל בין האף16-ים למינהם
#6 · לפני 18 שנים
Jaspern, אבל אנחנו בפרפלייט מדברים עברית, לכן נסתפק באהבה בשחקים 😉
#11 · לפני 18 שנים
shachar92, ואללה לא ידעתי תודה.
אבל זה הרבה יותר יפה מאהבה בשחקים
אבל אני אוהב תשם
אז אני יקרא לזה:
'אהבה בשחקים'
😂
#14 · לפני 18 שנים
תמונות נחמדות אביב אבל למה כזה קטן ולמה קישור במקום תמונה.. אל תתעצבן סתם לפעם הבאה תגדיל קצת ושים ישר תתמונה 🙂

ומישהו יכול להסביר לי מה זה המכסים האלה ששמים בבואינגים על המנועים?
#15 · לפני 18 שנים
המכסים על המנועים זה נגד אבק ולכלוך אני חושב
Wanna Go2Extreme?

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.