74 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
RoN-212 כתב/ה:יש משהו שלא מובן במה שאמרתי?
שלומי התחיל לשים פה תמונות של פסלים או כל מיני
עכשיו בוא נחזור למטרת האשכול , תודה.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי עם השלומי תחיל לשים פה תמונות של פסלים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😄 😄 😄 😄 😄
#3 · לפני 19 שנים
שבת שלום לכולם!
אביב קרבל ידידי הציע לי לטוס איתו בשמי אלסקה, אמרתי לו יאאלה בכיף תביא סינרי.
רק שתדעו שהסינרי הזה פשוט תותח!
הוא לקח בארון 58, אני לקחתי Pilatus PC-12, עם צביעה מיוחדת 😉
חנינו ב PAHN המראנו עשינו סיבוב גדול וחזרה לנחיתה.
לתמונות-



































תהנו 😄
תגובות בבקשה 😛
קישור לסינרי-
http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=17521
#6 · לפני 18 שנים
איזה מגניב שאלתי את עצמי כמה FPS אפשר להגיע ב FS2004 בלי מגבלה מעל הים..ודווקא על הגדרות גבוהות 4AA 16AF...
וכן כן עם 7600GS לא כזה מפלצת אפשר להגיע ל 80!! וזה עוד מחשב ישן עם AGP !!



אגב האיכות על הפנים בגלל ששמרתי בצייר בJPG מה שהורס לגמרי תאיכות והעלאתי ל 2Send שזה גם שרת שהורס תאיכות..
#7 · לפני 18 שנים
יוווו היום אני ורון עשינו טיסה יצא לנו כזה אהבה בשחקים יפהה יוווווו אתם חייבים לראותתת!!


עריכה- סורי על הדאבל.
#8 · לפני 18 שנים
אחלה תמונה האהבה בשחקים! כמה זמן נשארתם ככה?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#9 · לפני 18 שנים
התיצבנו ממש מדהים ולא היה בעיה להשאר גם דקה
אבל נשארנו בערך 10 שניות ואז תכננו בקשר שנינו שברנו ביחד אחד למעלה אחד למטה סתם בשביל הכיף..
#13 · לפני 18 שנים
shachar92 כתב/ה:shlomi, בלי להעליב אני שם כסף שזה בY

ת'אמת שאני חושב על זה ככה, יכול להיות...
יש גזירות של החלק העליון והתחתון, יכול להיות כדי להסתיר את הכתובית, וגם שימו לב שהחרטום של המטוס העליון הוא אינו אופקי (ישר) ולכן הם לא יכולים להישאר ככה 10 שניות, כיוון שבשניה הראשונה המטוס הראשון כבר היה "עובר" דרך המטוס השני...
#14 · לפני 18 שנים
אתם יכולים לחשוב מה שבאא לכם ,
אני יודע מה עשינו ומה היה שם היה אמיתי לגמרי , שחר בוא נשים כסף ..
ואפיק חאלס לשחק אותה מבין , הגזירות והכל זה בשביל העריכה עם התמונה
טוב שאתם רואםי שהתמונה ערוכה.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#15 · לפני 18 שנים
כן בעע נהיה לי מהעריכה שינון דפוק בזנבות לא יודע למה :\

ובשניה שצלמתי המטוס של רון עמד להתנגש בי אבל הוא משך בקטנה כמו שצריך..
(X-52 מי מתפלא 🤔 )

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.