58 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#4 · לפני 19 שנים
LOL שמתי תמונה של עננים אמיתים חה חה
האור מול הגלגל הראשון לא במקום זה הורס קצת 😢

אבל חוץ מזה עם העננים אחרי שאתה עושה אותם יש משהו Diffrent Clouds נראה לי.. לא זה אבל משו דומה בשם תשחק עם זה ותעשה Ctrl+F עד שיצא איך שאתה רוצה
#6 · לפני 19 שנים
תודה אסימון 🙂
שחר, מה שעושה את האורות האלה זה המסלול, חחח. תעיינו בפורום ואטיל ותבינו.
ושלומי, האור שאתה רואה לצד המסלול זה קרני אור מהגוש שעל המסלול, ולא אור על שולי המסלול.
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#7 · לפני 19 שנים
כן אבל תראה איך הם נגמרים בבת אחת זה הורס קצת 💡
#8 · לפני 19 שנים
תבכה! סתם אחי 😛
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#9 · לפני 19 שנים
תמונה ערוכה של 763 של ישראייר קרדיט לשלומי שערך לי אותה
מאור פאר
#12 · לפני 19 שנים
חבר'ה הדיון נועד לתמונות רק מהסימולטור !
לא מחוץ לזה ,

שלומי אני מבקש ממך !!
תפסיק עם התמונות האלו - מה איכפת לך מה עם הפורום , אנשים יפרסמו תמונות הרגע שיהיו להם אבל לא צריך לרשום שטויות או לשים תמונות מטופשות

אני נעדרתי לתקופה(בגלל הלימודים ואני ממשיך ללמוד) מהפורום הזה ,
ואני חוזר ורואה כאלו שטויות , אין לי כוח למחוק הודעות
בבקשה ממכם התנהגו בצורה נאותה , תודה.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#13 · לפני 19 שנים
RoN-212 כתב/ה:חבר'ה הדיון נועד לתמונות רק מהסימולטור !
לא מחוץ לזה ,

שלומי אני מבקש ממך !!
תפסיק עם התמונות האלו - מה איכפת לך מה עם הפורום , אנשים יפרסמו תמונות הרגע שיהיו להם אבל לא צריך לרשום שטויות או לשים תמונות מטופשות

אני נעדרתי לתקופה(בגלל הלימודים ואני ממשיך ללמוד) מהפורום הזה ,
ואני חוזר ורואה כאלו שטויות , אין לי כוח למחוק הודעות
בבקשה ממכם התנהגו בצורה נאותה , תודה.

נו, טוב.
#14 · לפני 19 שנים
RoN-212 כתב/ה:חבר'ה הדיון נועד לתמונות רק מהסימולטור !
לא מחוץ לזה ,

שלומי אני מבקש ממך !!
תפסיק עם התמונות האלו - מה איכפת לך מה עם הפורום , אנשים יפרסמו תמונות הרגע שיהיו להם אבל לא צריך לרשום שטויות או לשים תמונות מטופשות

אני נעדרתי לתקופה(בגלל הלימודים ואני ממשיך ללמוד) מהפורום הזה ,
ואני חוזר ורואה כאלו שטויות , אין לי כוח למחוק הודעות
בבקשה ממכם התנהגו בצורה נאותה , תודה.




אה? 😱
#15 · לפני 19 שנים
יש משהו שלא מובן במה שאמרתי?
שלומי התחיל לשים פה תמונות של פסלים או כל מיני
עכשיו בוא נחזור למטרת האשכול , תודה.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.