129 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
הרגע חזרתי מטיסה קלה עם שלומי במירוץ רדבול בודפשט, ואני עשיתי את המסלול והוא טס לידי, ואחרי זה הוא עשה את (ההתחלה) של המסלול, ואני טסתי לידו.

הנה תמונה של שלומי עובר בין הקונוסים הכחולים-
#2 · לפני 18 שנים
פשש אפיק יפה!
מצטער שבחרתי באמצע הייתי חייב אתה יודע למה אבל קמתי לראות תתמונה שאמרת שצילמת לא יכלתי להרדם 💡
אה ונ.ב
תמיד רציתי לתקוע לך תשלט שלי ועכשיו זה המקום 😄

😄
#3 · לפני 18 שנים
shlomi כתב/ה:פשש אפיק יפה!
מצטער שבחרתי באמצע הייתי חייב אתה יודע למה אבל קמתי לראות תתמונה שאמרת שצילמת לא יכלתי להרדם 💡
אה ונ.ב
תמיד רציתי לתקוע לך תשלט שלי ועכשיו זה המקום 😄

😄

זה לא אשמתי שהכרטיס מסך שלי מתחמם ולכן הוא מוציא רק חצי מהיכולות שלו!
אני אגיש ערעור!
#4 · לפני 18 שנים
זה מה שיקרה כתוצאה מהתחממות כדור הארץ 😮 :

#6 · לפני 18 שנים
לא זה ולא זה 🙂
זה מה שקרה מחוסר Antroscopic Filtering 😄 (אני מדען אה? 😄 )
אבל המים נראים פאקינג מדהים! זה FS2004 ?? אם כן מאיפה הורדת??
#9 · לפני 18 שנים
shlomi כתב/ה:לא זה ולא זה 🙂
זה מה שקרה מחוסר Antroscopic Filtering 😄 (אני מדען אה? 😄 )
אבל המים נראים פאקינג מדהים! זה FS2004 ?? אם כן מאיפה הורדת??

זה נקרא FSX לידיעתך....
#10 · לפני 18 שנים
אבל זה לא בול המים של FSX : |
וזה שהכין תשלט
מה הקשר Anti Antropic חחחחחח רושמים Antroscopic Filtering 😂

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.