95 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
נו אז גם אני התבלבלתי קצת אבל הוא יותר 😛
אה ונ.ב
יש לי חדשות 🙂
שאמרתי לא מזמן שהכי חזק בעולם בכרטיסי מסך זה שני 88Ultra בSLI
אז טעיתי 🙂
הכי חזק לעכשיו זה שני HD2900XTX בקרוספייר וזה גם יותר זול באיזה 1000 שקל 😐
#5 · לפני 18 שנים
ידאבל פוסטר 😄
סתם, תמונה מעולה!

אני חייב להרים לך תשלט שלי 😄

אוך זהו נרגעתי 🙂

וסתם עצות שיהיה עוד יותר יפה:
-את המסגרת תעשה עבה רק למעלה ולמטה שיראה כאילו זה מסך רחב ובצדדים תעשה 1 פיקסל
-לא ממש הבנתי תקטע של הצל המוזר כאילו יש שם מבער של אף 16 יצא יפה אבל לא קשור חח
- מישהו משועמם רצח שיפשפף את הקדימה של המטוס שעתיים? חחח את הקטע של השמש לא אמורים למקם שם 😛

תמונה מעולה אחי ! ההערות שלי זה סתם עצות לא שזה לא בסדר..!

אההה ואני חייב להוסיף שההחלקה הידנית בזנה יצאה מעולה!
#6 · לפני 18 שנים
מציאות או חלום?






!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#8 · לפני 18 שנים
Portland.
וונקובר וושינגטון

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#9 · לפני 18 שנים
FS2004 או FSX?
ערוך או לא ערוך?
כמה פריימים אתה מקבל?
עם איזה מפרט?

תודה.
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#13 · לפני 18 שנים
אחלה תמונות, אני מכיר את המשימות, כיפיות
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#14 · לפני 18 שנים
gal_mintz כתב/ה:FS2004 או FSX?
ערוך או לא ערוך?
כמה פריימים אתה מקבל?
עם איזה מפרט?

תודה.



FS2004
לא ערוך
נע בין 24 ל - 38.

המפרט דיי גרוע ,
מעבד 3 ג'יגהרץ
1 ג'יגה בייט ראם
רדאון 9600 XT 128 מגהבייט

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#15 · לפני 18 שנים
Shnizel כתב/ה:[quote="gal_mintz"]FS2004 או FSX?
ערוך או לא ערוך?
כמה פריימים אתה מקבל?
עם איזה מפרט?

תודה.



FS2004
לא ערוך
נע בין 24 ל - 38.

המפרט דיי גרוע ,
מעבד 3 ג'יגהרץ
1 ג'יגה בייט ראם
רדאון 9600 XT 128 מגהבייט[/quote]


רגע משו פה עקום... 😄
רדון 9600 עם 128 מגה זכרון, איך בדיוק אתה יכול לשים AAX4 או יותר ולקבל 24-38? 😱
בכרטיס כזה הAA הולך לזכרון RAM ומוריד הרבה FPS ועושה זמן תגובה מעצבן (אחח.. הימים הדפוקים עם ה5200.. 😈 )

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.