70 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור דיון התמונות הרשמי
דיון נעול

דיון התמונות הרשמי

1495 הודעות 163,651 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 18 שנים
shlomi כתב/ה:[quote="Shnizel"][quote="gal_mintz"]FS2004 או FSX?
ערוך או לא ערוך?
כמה פריימים אתה מקבל?
עם איזה מפרט?

תודה.



FS2004
לא ערוך
נע בין 24 ל - 38.

המפרט דיי גרוע ,
מעבד 3 ג'יגהרץ
1 ג'יגה בייט ראם
רדאון 9600 XT 128 מגהבייט[/quote]


רגע משו פה עקום... 😄
רדון 9600 עם 128 מגה זכרון, איך בדיוק אתה יכול לשים AAX4 או יותר ולקבל 24-38? 😱
בכרטיס כזה הAA הולך לזכרון RAM ומוריד הרבה FPS ועושה זמן תגובה מעצבן (אחח.. הימים הדפוקים עם ה5200.. 😈 )[/quote]

אתה מנחש ולכן אתה מסיק מסקנות לא נכונות.

AAX2 , והינה לך עובדה.

אגב לכל אלה שתוהים , הסינרי הזה ממש לא כבד , האמת שאם אני יכול להשוות , הוא יותר קל מהסינרי של הרצליה ותל אביב.

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#2 · לפני 18 שנים
תאמין לי הסינרי של תל אביב שווה ערך לסינרים ברמת פירוט של הקרקע 76 נקודה משהו 😐
רק שהוא לא באיכות שלהם אבל הוא אוכל FPS כמעט כמוהם..
#3 · לפני 18 שנים
Shnizel כתב/ה:[quote="shlomi"][quote="Shnizel"][quote="gal_mintz"]FS2004 או FSX?
ערוך או לא ערוך?
כמה פריימים אתה מקבל?
עם איזה מפרט?

תודה.



FS2004
לא ערוך
נע בין 24 ל - 38.

המפרט דיי גרוע ,
מעבד 3 ג'יגהרץ
1 ג'יגה בייט ראם
רדאון 9600 XT 128 מגהבייט[/quote]


רגע משו פה עקום... 😄
רדון 9600 עם 128 מגה זכרון, איך בדיוק אתה יכול לשים AAX4 או יותר ולקבל 24-38? 😱
בכרטיס כזה הAA הולך לזכרון RAM ומוריד הרבה FPS ועושה זמן תגובה מעצבן (אחח.. הימים הדפוקים עם ה5200.. 😈 )[/quote]

אתה מנחש ולכן אתה מסיק מסקנות לא נכונות.

AAX2 , והינה לך עובדה.

אגב לכל אלה שתוהים , הסינרי הזה ממש לא כבד , האמת שאם אני יכול להשוות , הוא יותר קל מהסינרי של הרצליה ותל אביב.[/quote]

פששש
יצא לך תמונות תותחיות!!! כל הכבוד!
מה סידרת בהגדרות?
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#8 · לפני 18 שנים
רק תמונה אחת אבל יפה

כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#9 · לפני 18 שנים
אסימון, תמונה מאוד יפה, רק בשביל הנוחות, תוריד לה את הרזולוציה עוד, אני עם 1024X1280 (מקסימלי למסך LCD שלי), ואני לא רואה את כל התמונה, צריך להזיז, התמונה מצויית! באמת! אבל תקטין אותה עוד טיפה.... תודה 🙂

falcononeone, סטס אחלה תמונה! 😄
גל מינץ.
4X-MNZ.
טייס CVFR IFR ATPL.
פקח הרצליה, שדה דב וקרקע בן גוריון.
#11 · לפני 18 שנים
הנה סרטון קצר של נחיתה שלי עם 777
ולא להגיד 'למה לא באת באמצע המסלול'
אני יודע שלא באתי באמצע אתם לא מחדשים לי :\
עשיתי ILS ואני לא יודע להתעסק עם הCourse אז זה יוצא ככה 😈
[video width=425 height=350]http://www.youtube.com/v/1pZo8GfnWfE[/video]
ולא רציתי להפיל את האף מהר אז לא הפכתי מנועים ישר וגם היה לי מלא מסלול..
במציאות ישר בנגיעה פותחים מעצורי אוויר והופכים מנועים או איך זה?
#12 · לפני 18 שנים
יפה שלומי אתה לא חייב לנו הסברים למה ככה ולמה ככה תשתוק ותפרסם תסרטון. 👏
נחמד, אם אתה רוצה הערות (ויש הרבה) אני מוכן לכתוב לך בפרטי.
#13 · לפני 18 שנים
כן אני יודע שבאתי נמוך אש.. פשוט אני אוהב לבוא נמוך ולהנמיך ממש לאט (כאן טיפה התפקשש לי ההנמכה בסוף) כי אני בדרך כלל מטיס אף 16 וככה אני נוחת איתו...
אגב המטוס היה עמוס מאוד בערך עם 70 אחוז מהמשקל המותר למה אני עם FS Passengers ( 😛 ) ושמתי מלא נוסעים
#14 · לפני 18 שנים
שלומי, פה זה לא Princes Juliana! אם היו שמה מכוניות, הגלגלים היו מסתובבים עליהם, אלוהים אדירים... 😱
#15 · לפני 18 שנים
או קיי
אז ככה
אני עובד על סקין חדש למגיני הדרום ולF16 בכלל.
הסקין עצמו לא שלי, הסקין לקוח מהסקין של פאלקון ששגיא יצר
הקטע זה שהגדלים והצורות ממש לא מתאימים אחד לשני
וזה לא שאני יסדר פעם אחת תגודל של הכל ויעקם וזהו
כל כנף כל דבר גודל אחר
בנתיים עבודה של שעה וחצי:

הסקין יפורסם שאני ימצא תזנב של מגיני הדרום.. 😄

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.