#1
·
לפני 18 שנים
shlomi כתב/ה:[quote="Shnizel"][quote="gal_mintz"]FS2004 או FSX?
ערוך או לא ערוך?
כמה פריימים אתה מקבל?
עם איזה מפרט?
תודה.
FS2004
לא ערוך
נע בין 24 ל - 38.
המפרט דיי גרוע ,
מעבד 3 ג'יגהרץ
1 ג'יגה בייט ראם
רדאון 9600 XT 128 מגהבייט[/quote]
רגע משו פה עקום... 😄
רדון 9600 עם 128 מגה זכרון, איך בדיוק אתה יכול לשים AAX4 או יותר ולקבל 24-38? 😱
בכרטיס כזה הAA הולך לזכרון RAM ומוריד הרבה FPS ועושה זמן תגובה מעצבן (אחח.. הימים הדפוקים עם ה5200.. 😈 )[/quote]
אתה מנחש ולכן אתה מסיק מסקנות לא נכונות.
AAX2 , והינה לך עובדה.
אגב לכל אלה שתוהים , הסינרי הזה ממש לא כבד , האמת שאם אני יכול להשוות , הוא יותר קל מהסינרי של הרצליה ותל אביב.

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
