פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
49
חברים מחוברים
15
24
10
1
[
a
a
A
B
c
C
d
D
D
E
f
F
+25
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
jetjer
j
jetjer
171
פוסטים
חבר/ה מ-06/2007
ביקור אחרון לפני 17 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
DCS World · לפני 17 שנים
שאלה|בקשר למערכות הנשק של הA10
7 ואח"כ C נותן לך את התותח 30 מ"מ לתקיפת קרקע אישית הנשק שאני הכי אוהב בA-10. 3 ואח"כ C זה אותו תותח עם כוונת להגנת אוויר אוויר די בסיסית של ה
DCS World · לפני 17 שנים
דיון התמונות הרשמי
http://img381.imageshack.us/img381/3562/saggarpv1.jpg משהו שנראה לי שלא צולם אף פעם חח טיל
תעופה וביטחון · לפני 17 שנים
בכיר אירני: ייצרנו מטוסים שחומקים ממכ"ם
סדאם לא ירה ב91 נשק כימי עלינו רק כי פחד מהגרעין שלנו. לכן הגרעין שלנו מהווה וימשיך להוות גורם מאיים שישתיק כל אחד ואם נותקף בנשק גרעיני שעבד חס וחלילה או שלא
DCS World · לפני 17 שנים
דיון התמונות הרשמי
מעניין למה בגבהים כאלה של 30 ק"מ המנוע לא כבה.. או שאני טועה או שעליתי על פאק במשחק.. כי אם אין אוויר אז איך יש חמצן למבער?? חח פעם נטשתי בגובה כזה אי
DCS World · לפני 17 שנים
דיון התמונות הרשמי
אהה עזוב תודה בכל זאת. אני לא אטרח בשביל מטוס לא מציאותי. עם אף 15 הצלחתי להגיע ל29 קילומטר כי הוא פשוט איבד אנרגיה מהר יותר מהמיג 29 איתו הגעתי ל32 קילומטר. ל
תעופה וביטחון · לפני 17 שנים
בכיר אירני: ייצרנו מטוסים שחומקים ממכ"ם
ממשלה חלשה עדיין לא הרסו למחבלים את הבתים מה הבעיה כי יש כבר צו וגם אם לא היה צו משפטי הייתי הורס להם את הבתים. בואו נארגן גיחת תקיפה על הבית של המחבל חח
DCS World · לפני 17 שנים
דיון התמונות הרשמי
גובה יפה מאוד אך איך טסת באף 16?? איך אפשר לטוס במטוסים של המחשב?? יש לי את הלוק און הרגיל אם זה אפשרי שם תודיע לי.. אני מת לטוס במיג 25 ובסוחוי 30
תעופה וביטחון · לפני 17 שנים
בכיר אירני: ייצרנו מטוסים שחומקים ממכ"ם
נניח שאין לנו צבא שיפיל את המטוסים שלהם, הם יכולים להגיע. בעזרת מטוסי הF-5 שלהם הם יגיעו אך החימוש היחיד שיהיה להם זה התותח. כדי להגיע לישראל הם יצטרכו דלק מלא
תעופה וביטחון · לפני 17 שנים
לגבי חיל האוויר הישראלי והאירני
[quote:5dd20beaa5="Yoavwein"]Twister אם אני לא טועה, מה שקיים כיום באיראן זה בעיקר sa-20, שזה גם מה שהיה בסוריה ונכשל מול ההתקפה הישראלית. .[/quote:5dd20bea
תעופה וביטחון · לפני 17 שנים
Su-25KM SCORPION
יואב זה נכון שאירופה וארה"ב פחדנים אך הם אמורים להבין שאין ברירה.. בקשר לישראל בדיוק כתבתי בעריכה שאם סוריה תקבל SA-10 אז ישראל תמכור אחרת זה באמת יעצבן א