135 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 שאלה בקשר למשחק
דיון

שאלה בקשר למשחק

10 הודעות 1,684 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
זה תוספת שכולל את שני הפאטצ'ים החדשים (4.06 & 4.07) ובא על DVD עם כל המשחק.
בשבועיים הקרובים השרת VPN יעבור לגירסה הזאת.
its not a bug, its a design feature
#3 · לפני 19 שנים
אוקיי ניראה לי שהבנתי זאת אומרת שאני צריך את המשחק המלא כדי להתקין את התוספת הזאת או שהתוספת באה עם המשחק? 😁
#4 · לפני 19 שנים
זה תוספת אבל שכולל כל את כל המשחק המלא על ה-DVD שאיתו הוא בא.

כלומר אתה לא צריך כל שאר התוספות שהיו עד אותה נקודה (שזה - il2 forgotten battles + ace expansion + pacific fighters + 3.05 + 4.01 + 4.02 + 4.03 + 4.04 + PE-2 )
watch your six, i'm behind you
#9 · לפני 19 שנים

בשבועיים הקרובים השרת VPN יעבור לגירסה הזאת.

האם משמעות הדבר שמי שלא ירכוש את 1946 לא יוכל להתחבר??? 😮
#10 · לפני 19 שנים
אכן. פנינו אל הקידמה.

תאריך יעד לשדרוג ה- VPN לגירסת 1946 תהיה במוצ"ש האחרון של שנת 2006, דהיינו סופ"ש הקרוב.
את 2007 אנחנו פותחים עם גירסה 4.07
😎
VIFF
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.