#1
·
לפני 20 שנים
Slim כתב/ה:[quote="Slim"][quote="DesertFalcon"]הוא הישראלי היחיד מהטייסת ההיא.
לדעתי זה מיותר לפתוח (בינתיים) פורומים לטייסות.
שו?[/quote]
מישהו יכול להסביר למה רן התכוון?[/quote]
אממ הטייס הישראלי היחידי מהטייסת ההיא, אני מניח שמדובר עלי, אני בטייסת של לומאק, טייסת שנקראת, IA= IronAngels= היא טייסת מחו"ל כמובן... אממ, הייתי רוצה להיות בטייסת ישראלית, אבל שחיפשתי, דבר כזה לא היה כל כך קיים, או לפחות לא הייתי מודע אליו...
גם עכשיו אם תקום אחת אני מניח שאני לא יצתרך כי אני כבר מחוייב לטייסת שלי הנוכחית.
ובגלל שאני היחיד שהוא ישראלי שם, וגם אין כל כך הרבה טייסות, הם ראו לנכון לא לפתוח את העיניין של הפורומים לטייסות כרגע, אני חושב שהסברתי את מה שאתה מתכוון אליו.
עריכה: אני אוטיסט, לא שמתי לב שיש דף שני 😛
