#1
·
לפני 20 שנים
109sof כתב/ה:דסרט-פלקון - לא פעילה, אה..טוב לדעת, איזה יופי שיש כאלה שיכולים לספר לחבר'ה מ109 מה קורה בטייסת שלהם, אתה לא יודע אם אנחנו פעילים או לא, לכן, אל תערב אותנו בסוגייה.
פורום לכל טייסת - שמע זה רעיון, רק שנכון לעכשיו, אין בדיוק למי לפתוח פורומים, ל109 יש פורום פרטי וככה אני משער שיהיו לטייסות שיפתחו.
אני לא מספר לחבר'ה מהטייסת אחד מהטייסת שלכם אמר לי את זה...
שכבר בערך חצי שנה לא טסתם יחד!
דניס היתכוונתי שיש רק ישראלי אחד בקהילת לומאק שחבר בטייסת.
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים

