106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 פורומים לאנשי הטייסות
דיון

פורומים לאנשי הטייסות

40 הודעות 4,505 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
109sof כתב/ה:דסרט-פלקון - לא פעילה, אה..טוב לדעת, איזה יופי שיש כאלה שיכולים לספר לחבר'ה מ109 מה קורה בטייסת שלהם, אתה לא יודע אם אנחנו פעילים או לא, לכן, אל תערב אותנו בסוגייה.

פורום לכל טייסת - שמע זה רעיון, רק שנכון לעכשיו, אין בדיוק למי לפתוח פורומים, ל109 יש פורום פרטי וככה אני משער שיהיו לטייסות שיפתחו.


אני לא מספר לחבר'ה מהטייסת אחד מהטייסת שלכם אמר לי את זה...
שכבר בערך חצי שנה לא טסתם יחד!
דניס היתכוונתי שיש רק ישראלי אחד בקהילת לומאק שחבר בטייסת.
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
106thE-LOL כתב/ה:109sof, לא הבנת מה שהתכוונו. הפורום שיש לכל טייסת בנפרד הוא של הטייסת.

מה שהתכוונו פה זה שהטייסות יפרסמו מבצעים שלהם וכל מידי דברים שקשורים לטייסת בפורום שנפתח להם.

אתה לא תפרסם מבצע שעשית עם הטייסת שלך בפורום של הטייסת.. זה טיפשי.. אתה רוצה לקבל תגובות...



זו באמת הסיבה שחשבתי על זה,אתה רוצה תגובות לא??


טוב...בנתיים ירדנו מזה.....
הייתי פעם פאלקוניסט......
#6 · לפני 20 שנים
אני הגעתי למסקנה שאנשים פה לא רציניים בכלל!!!!!!!!

מה שנקרא רק דיבורים ולא מעשיים.
מפקד טייסת "הסילון הראשונה" הוירטואלית!!!
#8 · לפני 20 שנים
איזה פורום טייסות ואיזה בטיח .

אין פה בכלל טייסים שטסים אוןליין . לפני חודש ניסינו להסכים על גירסה , ולא יצא כלום .
Peten
#10 · לפני 20 שנים
Peten כתב/ה:איזה פורום טייסות ואיזה בטיח .

אין פה בכלל טייסים שטסים אוןליין . לפני חודש ניסינו להסכים על גירסה , ולא יצא כלום .


שטויות!!!
אני ויקיר טסים אונליין!
פשוט הגירסה שלכם לא הייתה מוסכמת עם כולם זאתי הסיבה וזהו עובדה שלי וליקיר הגירסה שלנו :
F4+FF3+FF3.1+COBRA1.1+FF3.1.1+COBRA1.1.1
פועלת טוב מאוד באונליין גם קוריאה וגם בישראל והיא הכי חדשה אז החלטנו ללכת עליה...
#11 · לפני 20 שנים
Peten,

אסי
בן -אדם איפה נעלמת לנו?מילואים?
בכל מקרה טוב לראות אותך פה שוב
ושמע...זה לא נכון מה שכתבת אנשים תמיד טסים אונליין
הבעייה היא שאנחנו לא מאוגדים,אז הטיסות מצומצמות....אל תגיד :"שאין פה טייסים שטסים אונליין" אני בטוח שאתה דואג לטוס ויש לך עם מי 😉
אני חושב שהגיע הזמן להתאחד...אבל זו באמת בעייה ,כי אנשים לא הסכימו על התקנה...
הייתי פעם פאלקוניסט......
#12 · לפני 20 שנים
אתם פשוט לא קולטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! או שאתם דפוקים או שאתם דפוקים.

אף פעם לא יהייה מצב שלכולם יהייה את אותה גירסה מותקנת!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הדרך היחידה שיהייה לקבוצת אנשים את אותה גירסה זה רק אם תקום טייסת!!! , אחרת כל אחד טס במה שמתאים ונוח למחשב שלו...

חבל.
מפקד טייסת "הסילון הראשונה" הוירטואלית!!!
#14 · לפני 20 שנים
נראה לך? מה פתאום כל אחד טס במה שהכי נוח? הכי טוב זה:

F4+FF3+FF3.1+COBRA1.1+FF3.1.1+COBRA1.1.1

ברור לא?

סתתתתתתתםםםםםםםםםם............. 😛

אבל דרך אגב למי שכן טס עם הגירסה הזו, אולי אני אוכל להצטרף אליכם עוד איזה חודש בערך, אחרי שייגמרו לי המבחנים. 🙁

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#15 · לפני 20 שנים
i_hawk,

יוני-אני איתך...אני רק מקווה שהלידה לא תדפוק לי את פאלקון4.... 😂

@ברק-אז מה דעתך להקים טייסת? 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.