#1
·
לפני 21 שנים
הנה שני סקרין שוטים של הבעיה...
אז ככה כשאני לוחץ על ה FF3 הוא פותח לי את זה:

ואחרי זה הוא כאילו מתקין, הוא מריץ את התוכנת התקנה,
ואז בסוף הוא מראה לי את זה

ואז, לפי מה שהוא אומר, אני יכול עכשיו להתקין את זה שוב, אבל שוב...מופיעה ההודעה הראשונה
מה לעשות???
- ומחקתי את הרג'יסטרי, וזה לא עזר =\
תודה רבה.
אור
אז ככה כשאני לוחץ על ה FF3 הוא פותח לי את זה:
ואחרי זה הוא כאילו מתקין, הוא מריץ את התוכנת התקנה,
ואז בסוף הוא מראה לי את זה
ואז, לפי מה שהוא אומר, אני יכול עכשיו להתקין את זה שוב, אבל שוב...מופיעה ההודעה הראשונה
מה לעשות???
- ומחקתי את הרג'יסטרי, וזה לא עזר =\
תודה רבה.
אור