107 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 בעיה חדשה בהתקנה של כל התוספות....לפאלקון =\
דיון

בעיה חדשה בהתקנה של כל התוספות....לפאלקון =\

33 הודעות 4,721 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
הנה שני סקרין שוטים של הבעיה...
אז ככה כשאני לוחץ על ה FF3 הוא פותח לי את זה:

ואחרי זה הוא כאילו מתקין, הוא מריץ את התוכנת התקנה,
ואז בסוף הוא מראה לי את זה

ואז, לפי מה שהוא אומר, אני יכול עכשיו להתקין את זה שוב, אבל שוב...מופיעה ההודעה הראשונה

מה לעשות???
- ומחקתי את הרג'יסטרי, וזה לא עזר =\
תודה רבה.
אור
#2 · לפני 21 שנים
תמחק כל דבר שקשור לפאלקון (כולל ההתקנה שלFF3)
ותוריד התקנה חדשה ותתקין.
התמונה הראשונה זה רגיל.. אבל השניה לא זכור לי שהיה לי כזה.
118...Big things are done secretly
#3 · לפני 21 שנים
בסקין שוטס הראשון זה הודעה רגילה וזו לא בעיה הוא אומר לך שFF3 לא יכול להימחק מהמחשב.
בהודעה השניה הוא אומר לך ככה "קבצי ההתקנה של FF3 הוסרו כך שאפשר להתקין את FF3 מחדש.
בקיצור תעשה מה שאמרתי לך בהודעה בדיון שלך שפתחתה לפני כמה ימים (דגש על החלק של המחיקה).
#4 · לפני 21 שנים
i_hawk כתב/ה:העליתי קובץ קטן שמנקה את הרג'יסטרי של פאלקון לגמריי, זה קישור זמני ב yousendit.com:

http://s19.yousendit.com/d.aspx?id=3MMLBGADKPPDK1UWNBP9BNMYWE


פשוט תפעיל אותו אחרי שאת מסיר את פאלקון, זה ינקה לך את כל הרג'יסטרי שקשור לפאלקון.

@רועי-אין לי מושג כמה הקובץ הזה שוקל,אני מניח שיותר מ-800 ק"ב...עדיין לא הורדתי אותו...
בכל מקרה,רועי זה כלי MUST ! ה-Registry Cleaner של פאלקון4.
אם אפשר להעלות אותו לשרת לשם הורדה....ייתכן ויבוא יום וכל אחד פה יצטרך אותו...
תודה .
הייתי פעם פאלקוניסט......
#6 · לפני 21 שנים
106thE-LOL,

אחלה...אני מקווה שיהיה לי זמן יותר מאוחר 😳

עריכה:
בוצע !רק אם תוכל להוסיף את משקל הקובץ,כי אין לי כ"כ זמן להסתכל לזה עכשיו.... 😳
הייתי פעם פאלקוניסט......
#7 · לפני 21 שנים
אור, כמו שמשהו פה צייין מקודם: מחק את כל הדברים כולל ה- ff3 כדי שתוכל להסיר את המשחק בהצלחה..... 😁 😐
#8 · לפני 21 שנים
אוקייי, אז פשוט למחוק כל הקשור לפאלקון???
את ההורדות והכל? להוריד גם את ההתקנו שוב?!
ורגע, מתי אני מפעיל את הרג'יסטרי?
תודה
אור
#9 · לפני 21 שנים
כן, תמחק הכל! כדי שזה יפעל לך. את הרג'סטי או שזה יבוא לך עם ההתקנה או שתוריד....
#10 · לפני 21 שנים
חבר'ה, זה ל-א עוזר!!!! עדיין יש את ההודעה הזאת! ועדיין הוא אומר לי שאני לא יכול להתקין!
מה שנשאר לעשות, זה פירמוט!
לא???
בבקשהההההה תעזרו לי לפני שאני אפרמט!!! =\
תודה
אור.
#11 · לפני 21 שנים
אתה בטוח שאתה מחקת את כל התקיות שקשורות למשחק, כולל ה- ff3, הסקינים והכל?! 💡
#13 · לפני 21 שנים
אממממ, אם זה מה שאתה אומר אז יש רק דרך אחת מצערת לעשות שזה יפעל: פירמוט 😮
#14 · לפני 20 שנים
חבר'ה בבקשה....תעזרו לי לפני שאני מפרמט את המחשב, יש עוד דרך לסדר את המשחק?
מישהו???
#15 · לפני 20 שנים
הצלחתי לתקן את הבעיה!!!!!!
חיפשתי בגוגל על הבעיה ומצאתי בפורום של freefalcon.com והצלחתי לפתור את הבעיה =)
תודה לכולם....
- בסוף הצלחתי בלי פירמוט...=) פייו... איזה מזל

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.