115 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 בעיה חדשה בהתקנה של כל התוספות....לפאלקון =\
דיון

בעיה חדשה בהתקנה של כל התוספות....לפאלקון =\

33 הודעות 4,721 צפיות לפני 21 שנים
#2 · לפני 20 שנים
סליחה שאני שם את זה פה אבל לא רציתי לפתוח דיון רק בישביל זה הכנסתי מודלים שמצאתי ברשת של אף 16 איי ואמרו לי שזה הורס את פלקון חשבתי שזה סתם ועכשיו נהרס לי שאני טס עם אף 16 איי רציתי לדעת אם יש למישהו מודלים אמריקאים של אף 16 איי

Preflight Forums Administrator
#3 · לפני 20 שנים
Ronen_101,

מה הכוונה????
😱 אלו היו מודלים ישראליים או אמריקאיים?מאיפה הורדת?
המממ...ולא אין לי מודלים אמריקאיים......
זה קורה רק בקוריאה או בשטח אחר גם...?
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.