116 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 בעיה חדשה בהתקנה של כל התוספות....לפאלקון =\
דיון

בעיה חדשה בהתקנה של כל התוספות....לפאלקון =\

33 הודעות 4,721 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
טוב אז ככה, התקנתי את הכל וזה...והיו כמה בעיות אז החלטתי למחוק ולהתקין שוב, עכשיו התקנתי את פאלקון המקורי ואז ניסיתי להתקין את ה-FF3 וזה אומר לי שהוא לא יכול להימחק, והוא מבצע משהו ואז הוא פשוט לא מתקין את זה, בקיצור אני לא מצליח להתקין שום תוספת =\
מה לעשות???
תודה
אור.
#2 · לפני 21 שנים
vardi,

בעייה מוכרת...אם עדיין לא קיבלת תשובה....תמחק את כל ה-Registry שקשורים לפאלקון... וכמובן את התיקייה הראשית של פאלקון4 ,לפני ההתקנה מחדש.
הייתי פעם פאלקוניסט......
#3 · לפני 21 שנים
מה בדיוק למחוק בRegistry ? ואיך? פשוט למחוק את זה?
תודה
אור
#4 · לפני 21 שנים
העליתי קובץ קטן שמנקה את הרג'יסטרי של פאלקון לגמריי, זה קישור זמני ב yousendit.com:

http://s19.yousendit.com/d.aspx?id=3MMLBGADKPPDK1UWNBP9BNMYWE


פשוט תפעיל אותו אחרי שאת מסיר את פאלקון, זה ינקה לך את כל הרג'יסטרי שקשור לפאלקון.

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#5 · לפני 21 שנים
אור, תיראה בעיות כאלה קיימות גם בפלייט סימולטור (לא בדיוק כאלה אבל דומות).

מה שתעסה זה: תמחק את כל התכולה של התקייה שהתקנת בה דברים. אחרי שעסית זאת תמחק את המשחק, ובמחיקה כשהו שואל אותך אם אתה מעוניין להשאיר את השמירות והדברים האלה תעשה "לא". אחרי שתמחק את המשחק תתקין אותו מהתחלה ותוריד שוב את הקבצים.

מקווה שעזרתי......

נ.ב ניסיתי את זה רק על פלייט סימולטור!, אז, אני לא יודע אם זה ילך לך בפלקון..... 💡 😄
#6 · לפני 21 שנים
אוקיי תודה רבה, אני אעשה מה שהציעו לי עם הרג'סטרי....
זה יותר פשוט...
תודה רבה =)
אור.
#7 · לפני 21 שנים
הורדתי את הרג'סטרי, מחקתי את הפאלקון, הפעלתי את הרג'יסטרי, התקנתי שוב את פאלקון וניסיתי להתקין את התוספות ועוד פעם הוא לא נותן לי =\
מה לעשות?!
תודה, אור.
#8 · לפני 21 שנים
אממממ, מה עשית בדיוק, מחקת את כל התקיה או רק את מה שהיה בה?
נערך לאחרונה: לפני 21 שנים
#10 · לפני 21 שנים
או-קיי, אז עכשיו אחרי שהתקנת התקייה נוצרה מחדש ולא היה בה כלום או מה?....
#11 · לפני 21 שנים
תן רגע סקין שוט של הבעיה....
118...Big things are done secretly
#13 · לפני 21 שנים
עשיתי שני סקרין שוטים
אבל אין לי לאן להעלות את התמונות, מישהו יכול להציע לי לאן?
תודה
אור
#14 · לפני 21 שנים
כן אחי, שניה אני אבי לך אתר....., אה זה, דרך פלנט נענע אתה יכול להעלות תמונה, וגם כתבו פה בשאלות ותשובות של הפורום (יש למעלה שורת לינקים אחד מהם זה זה) איך להעלות תמונה לאינטרנט, וגם הוסיפו אתרים..... 😄

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.