91 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!
דיון

טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!

87 הודעות 9,469 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אחלה תמונות יהודה! הייתי שמח להצטרף אבל אין לי 10 שעות בשבוע,עסוק מאוד🙂
#2 · לפני 19 שנים
קודם כל רציתי להגיד כל הכבוד אחים שלי אחלה סקין ואחלה טייסת זה נראה
רציתי רק לדעת כמה אנשים כבר יש בטייסת? ואם יש לי מקום?
#4 · לפני 19 שנים
אתה חייב להוריד את הדרישות 10 שעות בשבוע זה המון בעיקר לי אני בן 13 בתקפות מבחנים זה לא אפשרי
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#5 · לפני 19 שנים
אוקיי עקב הבקשה של הרבה אנשים להוריד את הדרישות
אני מוריד את הדרישות ללפחות 5 שעות
#6 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16, זה לא מוגזם ?!?
5 שעות בשבוע מה נספיק?!
טוב אבל אתה החלטת אז זאת החלטה שלך..
אם כבר לעשות 5 שעות ואם היא תתפתח אז נעלה את השעות לא?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#7 · לפני 19 שנים
אני רוצה להצטרף
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#10 · לפני 19 שנים
nimiz, יש לך ידע במבנים?
יש לך זמן לטוס?
דבר איתי פרטי: 283389872
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#11 · לפני 19 שנים
נכון אנחנו לא טסים עדיין בפלייט איקס
וזה כדי שהטייסת תדבר אל יותר אנשים
לא כולם עברו לאיקס
ו
#12 · לפני 19 שנים
אני מעוניין להצטרף יש לי ידע טוב בסימולטור וזמן לא חסר
אייסיקיו:46906725
#13 · לפני 19 שנים
shmek, ברוך הבא לקהילת פרפלייט הישראלית.
יש לך גם ידע במבנים?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#14 · לפני 19 שנים
אף פעם לא טסתי במבנים אבל עם אבא טייס בבית שרק מוכן לעזור אני בטוח אלמד מהר
ויש לי גם 15 שעות בשבוע אם צריך(ככה זה שאתה חייל משוחרר)
#15 · לפני 19 שנים
shmek, אבל לפני שאתה נכנס לטייסת אתה צריך ללמוד מבנים וכו'.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.