77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!
דיון

טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!

87 הודעות 9,469 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
מישהו כאן יודע איך לבטל את זה ? 🆘 😳
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#2 · לפני 19 שנים
יהודה,
יש שחקן חדש לטייסת הוא בפורום בשם OshrieL-91 כאן בפורום,
תשקול אתה אם אתה רוצה להכניס אותו ולהכין לו מטוס בכיף. 🙂

נ.ב.:הוא יהיה השחקן החמישי בטייסת,אבל אתה מחליט.

ודרך אגב תעדכן אותי במסן לגבי העשן.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#4 · לפני 19 שנים
מי מספים עכשיו???
אני שואל את יהודה אם הוא רוצה שחקן חדש לטייסת,
כי אנחנו צריכים 5 ויש רק 4 אתה לא בטייסת נכון ואתה לא יודע על מה אני מדבר בכלל,
אני שואל את יהודה זכותי המלאה.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#5 · לפני 19 שנים
יש לי שאלה שיכול להיות שאלו כבר בדיון הזה אבל זה הרבה עמודים ואין לי כוח לדפדף.
אז תגידו..... מה אתם עושים בטייסת?
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#6 · לפני 19 שנים
רון,יכולת לערוך,ואם הוא לא עונה לך פה,אז תדבר איתו במסנג'ר.
שי,אווירובטיקה.
#7 · לפני 19 שנים
אבל הוא לא מחובר למסנג'ר,
אם הוא היה מחובר הייתי מדבר איתוו וחוץ מיזה שאלתי אותו כי חסר לנו שחקן!!
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#8 · לפני 19 שנים
אממממ טוב בהצלחה... אבל משו אחד שאני בטוח שיקרה זה שימאס לכם מהר... לופ פה, גלגול חבית שם ומבנה בשאר הטיסה..... כל טייסת שאני מכיר (לא ל FS) שנפתחה כטייסת אוירובטיקה אחרי פרק זמן קצר עברה לא"א או א"ק.. אבל אני לא יגיד לכם לא לעשות אתזה, אני רק אומר מה לפי דעתי יקרה בטייסת לFS...

ורון וחגאי, דיי לריב על שטויות.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#9 · לפני 19 שנים
שיי ,כמה טייסות אוירובטיקה אתה מכיר כבר .. חח איזה שטויות =\ זה אף פעם לא נמאס ודווקא טייסת שנפתחו כאווירובטיקה או שפשוט נסגרו או שהמשיכו ..

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#10 · לפני 19 שנים
שי יש משהו במה שאתה אומר, ספציפית זה נכון אבל עם והם יהיו עמוד הדגל של אתר פרייפלייט וייצגו אותם בוירטואליות ברחבי העולם אז תאמין לי שיש להם הרבה מאוד עבודה.
ותאמין לי שסופה צודק לגבי ההספמה של רון בגלל זה אני אומר שאני בקושי מסתובב באתר ומגיב לתגובות שהן עדכניות ואני רואה לנכון להגיב יכולתי יותר אבל לי זה מספיק,
הפכו את האתר הזה לשכונה ויש כאלו שיסכימו איתי.
מצטער על הברוטליות של התגובה אבל זה מה יש אני אומר את האמת בפנים.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#12 · לפני 19 שנים
1. ירדן, למה אתה שונא אותי? 😛
2.אני גם רוצה להתאבד כל פעם שאני רואה בצד ימין ron212 אבל אמרו לו אתזה יותר מפעם אחת אז לא צריך על כל תגובה שלו...

ורציני אם אין לכם משו יותר טוב להגיד מ "תודה על השיתוף" אל תגידו!....

ועוד פעם בהצלחה בטיייסת ואל תמותו לי אתם שומעים!! 😉
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#15 · לפני 19 שנים
שלום!
אני גם רוצה להיות בטייסת שלך נדבר ונראה...










בברכה:שי

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.