61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!
דיון

טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!

87 הודעות 9,469 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
יש לי שאלה..
התמונה הזאת בעריכה הזאת יותר יפות מהאחרות??



תגידו אתם...

אני מצלם בצייר 😳
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#2 · לפני 19 שנים
עזוב תאפקט של הפוקוס לדעתי הוא סתם הורס... תשתמש בעיקר בכפתור "I'm feeling luckly" זה משפר את התמונה לגמריי! או Auto constant שאם זה משנה משהו זה משנה כמו שצריך.
#3 · לפני 19 שנים
האחרות יותר יפות....כמו ש flight_eagle אמר...תעזוב את הפוקוס...אני צפציפית לא אוהב את הפוקוס כי הוא כאילו מורח את הקצבות של התמונה אבל זה טעמי האישי..

דור
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#4 · לפני 19 שנים
אוקיי אני ראיתי עוד כמה עיצובים בפורומים אחרים שנראים ממש ממש ריאלסטים העריכות שלהם..
אתם יכולים להביא לי קישורים לתוכנות שעורכות תמונות? 😳

תודה מראש.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#6 · לפני 19 שנים
השתמשתי בעבר בפוטושופ עכשיו ההתקנה שלו לא עובדת לי.
הייתי מכין חתימות אם מישהו יודע מה זה,
חוץ מפוטושופ אין עוד כמה תוכנות?.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#7 · לפני 19 שנים
תראה...יש לי הצעה פשוטה מאוד בשבילך...כנס לאתר www.download.com
(...אני חושב שזאת הכתובת...)

ותחפש שם...ואני בטוח במילון אחוזים שתמצא.. חוץ מזה...כנס לאתר של פוטושופ...ויש שם הורדות...לזמן בלתי מוגבל ותוכנות אחרות של פוטושופ...עם הגבלה של עד 30 יום

אם נתקעת או משהו תגיד לי אני כבר יעזור לך..

דור
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#10 · לפני 19 שנים
שמע אחי זה היה לי והיה לי פוטושופ 9.0 או 9.1 אני לא זוכר ממש
זה עושה לי בעיות עם ההתקנה אני לא יודע למה בדיוק,
תודה לך בכל מקרה.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#11 · לפני 19 שנים
תוריד ...paint shop אותה תכנה רק של חברה אחרת וניראת קצת אחרת
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#12 · לפני 19 שנים
בדקת באתר פוטושופ?...אם לא אז קודם כל תבדוק...
דבר שני...יש מלא פורומים בארץ שעונים לך על השאלות האלה...ויש שם את כל המידע שרק צריך כגון מאיפה להוריד ואיך לתקן

דור
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#13 · לפני 19 שנים
הייתי רוצה להצטרף אבל......כמו שאמרו כבר למי יש זמן ל10 שעות טיסה אוף רק התחלנו ללמוד וכבר שיעורים אז בנתיים אני רק אהנה לי מהתמונות שתעלו 👏
#14 · לפני 19 שנים
גם אני לומד קשה והכל אבל מתוך שבוע שלם אני מוכן להשקיע 7 עד 8 שעות גג לא יותררררר
תנסה כמה שאתה יכול
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#15 · לפני 19 שנים
רון,בקשר להתקנה של הפוטושופ שאמרת,9.1 זה CS2 ויש לו אקטיווציה,וצריך לבטל אותה(אין לי מושג איך),אז כנראה זאת הבעיה בהתקנה.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.