50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!
דיון

טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!

87 הודעות 9,469 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
לטייסת יש כאמור 5 מטוסים
בעלי מספרי הזנב הבאים:08,09,10,11,12

מטוסים 08 ו 09 שמורים לי ולוונקה
שאר המטוסים שמורים לחברים האחרים

הטייסת יכולה להכיל גם 8 חברים ו10
אבל בכל טיסה יטוסו 5 מטוסים במבנה מסודר

קשה לי להאמין שנצליח לארגן באופן יומיומי מבנה של יותר מ5 מטוסים
אבל במידה וכן אני יוציא לאור עוד מטוסים
#4 · לפני 19 שנים
אוקי...

אבל לא עדיף 12...טייסים כך תוכל להוציא בכל גיחה/טיסה ...4 טייסים ובמבנה מסודר...אבל....כמו שכבר אמרת...לא נצליח לארגן מהר...
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#6 · לפני 19 שנים
העלתי כמה תמונות שלי ron-212 וכמה של inc שכמוב שנינו בטייסת

אז הנה יש טיפה של תמונות התמונות הם ממבנה קצרצר שעשינו
כאן אנחנו על המסלול:


כאן כבר אחרי ההמראה והמבנה:


כאן אני רואה את inc מה..קוק-פיט:


כאן שתי תמונות יפות שאהבתי:


זהו להפעם.


וכאן תמונה אחרונה של המטוס שלי לבד:
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#8 · לפני 19 שנים
תמונות נחמדות רון!!!אבל הגרפיקה בכלל לא,הרזולוציה כזאת נמוכה או שזה הצייר עושה את זה?
#10 · לפני 19 שנים
רון אתה הורס את התמונות לפי דעתי עם העריכות האלו
כדאי שתתחיל לערוך יותר בטעם
למשל בתמונה האחרונה עשית כל כך הרבה חדות עד שהלכה התמונה
כשרוצים לערוך תמונה לא חייבים לנצל את כל האפקטים שיש בפיקאסה
לפעמים אפקט אחד קטן עושה את העבודה
#11 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16 כתב/ה:רון אתה הורס את התמונות לפי דעתי עם העריכות האלו
כדאי שתתחיל לערוך יותר בטעם
למשל בתמונה האחרונה עשית כל כך הרבה חדות עד שהלכה התמונה
כשרוצים לערוך תמונה לא חייבים לנצל את כל האפקטים שיש בפיקאסה
לפעמים אפקט אחד קטן עושה את העבודה


כל מילה זהב 🙄
#13 · לפני 19 שנים
למרות שהגבת בעבר העריכות מוגזמות מילא פה ושם..
אבל זה הורס את התמונה ולא נהנים מן התמונה- תנסו ממש טיפה לעצב פה ושם שיהיה ריאליסטי, ולא ''חללי'' וקשה להבין את התמונות המטרה שלכם זה שאנשים יהנו מן התמונות לא להרוס אותם לגמרי!
ועוד דבר למה בחרתם דווקא בF-18?
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#14 · לפני 19 שנים
אף 18 פשוט מטוס יפה וגם גרסת הג'י שיש לנו היא חדשה
והוכים לייצר אותה בהמונים עכשיו בארה"ב
אין מה לדבר ועוד זה משהו שאין לחיל האויר שלנו
אז ככה שלהכין אף 18 עבור הטייסת יותר אתגרי ומהנה
מאשר לקחת אף 15 או אף 16 שכבר חרושים
בחיל האויר

אני מתכוון לטוס באף 18 עד שימאס וכשימאס
נדבר כבר על מטוס אחר
#15 · לפני 19 שנים
תשמעו זה האיכות ירדה בגלל הצייר
יהודה אמרת מילים נכוונות בהתחלה אבל לפני שאני מוצא את הכפתור היחיד שעושה את התמונה ריאלסטית אני משתמש במשהו אחר ואני לא יודע איך למחוק

ויהודה f-18 לפי דעתי אחלה מטוס.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.