#1
·
לפני 19 שנים
אני ו wonka מהפורום החלטנו לפתוח טייסת אשר מטרתה היא עשיית מבנים
וביצוע תרגילי אוירובטיקה תוך כדי מבנה וונקה החליט כי הטייסת תיקרא
"טייסת הלהב הכחול"
ואני החלטתי לעצב את סימלה ,הרי הוא לפניכים:

כרגע הטייסת מפעילה מטוסים מדגם אף 18 ג'י
התאמתי להם קוקפיט ועיצבתי להם סקין מיוחד של הטייסת
כל אחד שיצטרף לטייסת יקבל מטוס אף 18 עם מספר סידורי ושם
מספר סידורי שלי: 08 שם:להב 1
מספר סידורי של וונקה: 09 שם:להב 2
בהמשך יותאמו שמות ומספרים לטייסים החדשים
תנאי קבלה לטייסת האוירובטית:
* ידע ונסיון במבנים,יכולת הטסה טובה ,והכרת עבודה עם ג'י פי אס וטייס אוטומטי
* זמן לטוס לפחות יותר מ10 שעות בשבוע
כדי להיות שותף בטייסת יש ליצור קשר עימי באייסיקיו: 282370889
ואם הפונה ימצא מתאים יתקבל לטייסת
ביום חמישי בשעה 3:00 לפנות בוקר אני וונקה יצאנו לטיסת מבנה עם שני המטוסים החדשים
של הטייסת,טיסה מבסיס עובדה לשדה"ת ביירות ..תמונות:
המטוסים ממתינים להמראה בעובדה:

מעל הנגב:

אני עושה את דרכי בשמיים:

לוקחים שמאלה:

מעל הצפון:

רק אם יכלתי לשגר טיל ..היית כבר מת וונקה 😎

מחווה לסצינה המפוסמת מהסרט אהבה בשחקים:

פיינל שלי בשדה"ת ביירות:

אני מתבונן בוונקה נוחת:

בעצירה מוחלטת:

וסתם תמונה יפה שלי שלא שמתי:

במקור יש 63 תמונות יפהפיות מאותה טיסה
אבל ריחמתי עליכם
מקווה שנהנתם
יהודה 🙄
נ.ב.
בקשר לטייסת היא תיפתח רק ביום ראשון ,לא הקרוב הבא
בגלל שאני השבוע הקרוב בחופשה באילת
וביצוע תרגילי אוירובטיקה תוך כדי מבנה וונקה החליט כי הטייסת תיקרא
"טייסת הלהב הכחול"
ואני החלטתי לעצב את סימלה ,הרי הוא לפניכים:

כרגע הטייסת מפעילה מטוסים מדגם אף 18 ג'י
התאמתי להם קוקפיט ועיצבתי להם סקין מיוחד של הטייסת
כל אחד שיצטרף לטייסת יקבל מטוס אף 18 עם מספר סידורי ושם
מספר סידורי שלי: 08 שם:להב 1
מספר סידורי של וונקה: 09 שם:להב 2
בהמשך יותאמו שמות ומספרים לטייסים החדשים
תנאי קבלה לטייסת האוירובטית:
* ידע ונסיון במבנים,יכולת הטסה טובה ,והכרת עבודה עם ג'י פי אס וטייס אוטומטי
* זמן לטוס לפחות יותר מ10 שעות בשבוע
כדי להיות שותף בטייסת יש ליצור קשר עימי באייסיקיו: 282370889
ואם הפונה ימצא מתאים יתקבל לטייסת
ביום חמישי בשעה 3:00 לפנות בוקר אני וונקה יצאנו לטיסת מבנה עם שני המטוסים החדשים
של הטייסת,טיסה מבסיס עובדה לשדה"ת ביירות ..תמונות:
המטוסים ממתינים להמראה בעובדה:

מעל הנגב:

אני עושה את דרכי בשמיים:

לוקחים שמאלה:

מעל הצפון:

רק אם יכלתי לשגר טיל ..היית כבר מת וונקה 😎

מחווה לסצינה המפוסמת מהסרט אהבה בשחקים:

פיינל שלי בשדה"ת ביירות:

אני מתבונן בוונקה נוחת:

בעצירה מוחלטת:

וסתם תמונה יפה שלי שלא שמתי:

במקור יש 63 תמונות יפהפיות מאותה טיסה
אבל ריחמתי עליכם
מקווה שנהנתם
יהודה 🙄
נ.ב.
בקשר לטייסת היא תיפתח רק ביום ראשון ,לא הקרוב הבא
בגלל שאני השבוע הקרוב בחופשה באילת
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים

