51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!
דיון

טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!

87 הודעות 9,469 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אני ו wonka מהפורום החלטנו לפתוח טייסת אשר מטרתה היא עשיית מבנים
וביצוע תרגילי אוירובטיקה תוך כדי מבנה וונקה החליט כי הטייסת תיקרא
"טייסת הלהב הכחול"
ואני החלטתי לעצב את סימלה ,הרי הוא לפניכים:


כרגע הטייסת מפעילה מטוסים מדגם אף 18 ג'י
התאמתי להם קוקפיט ועיצבתי להם סקין מיוחד של הטייסת
כל אחד שיצטרף לטייסת יקבל מטוס אף 18 עם מספר סידורי ושם
מספר סידורי שלי: 08 שם:להב 1
מספר סידורי של וונקה: 09 שם:להב 2
בהמשך יותאמו שמות ומספרים לטייסים החדשים

תנאי קבלה לטייסת האוירובטית:
* ידע ונסיון במבנים,יכולת הטסה טובה ,והכרת עבודה עם ג'י פי אס וטייס אוטומטי
* זמן לטוס לפחות יותר מ10 שעות בשבוע

כדי להיות שותף בטייסת יש ליצור קשר עימי באייסיקיו: 282370889
ואם הפונה ימצא מתאים יתקבל לטייסת

ביום חמישי בשעה 3:00 לפנות בוקר אני וונקה יצאנו לטיסת מבנה עם שני המטוסים החדשים
של הטייסת,טיסה מבסיס עובדה לשדה"ת ביירות ..תמונות:

המטוסים ממתינים להמראה בעובדה:


מעל הנגב:


אני עושה את דרכי בשמיים:


לוקחים שמאלה:


מעל הצפון:


רק אם יכלתי לשגר טיל ..היית כבר מת וונקה 😎


מחווה לסצינה המפוסמת מהסרט אהבה בשחקים:


פיינל שלי בשדה"ת ביירות:


אני מתבונן בוונקה נוחת:


בעצירה מוחלטת:


וסתם תמונה יפה שלי שלא שמתי:


במקור יש 63 תמונות יפהפיות מאותה טיסה
אבל ריחמתי עליכם

מקווה שנהנתם
יהודה 🙄

נ.ב.
בקשר לטייסת היא תיפתח רק ביום ראשון ,לא הקרוב הבא
בגלל שאני השבוע הקרוב בחופשה באילת
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
תמונות יפות מאוד - כל הכבוד.
שיהיה בהצלחה עם הטייסת החדשה!
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#5 · לפני 19 שנים
תודה רבה לכולם על התגובות החיוביות.
נקווה שהטייסת תתחיל להתפתח 🙂
סגן מפקד טייסת העקרב.
מפקד טייסת "הלהב הכחול".

#6 · לפני 19 שנים
אחלה תמונות..
עדיין חושב שטייסת בפלייט זה רעיון טפשי, אבל יש בזה גם משהו נחמד, אם אתם מתכוונים להיות טייסת ארובטית זה יהיה נחמד🙂
וזה ליהודה...
אתה מודע לזה שהלימודים מתחילים?איך אתה רוצה שמישהו יפנה 10 שעות בשבוע בתקופה של הלימודים?זה בלתי אפשרי,לפחות בשבילי 🤔
ד"א, אהבתי את הסקין 😄
#7 · לפני 19 שנים
בהצלחה בטייסת החדשה...ואני מעוניין להצטרף...אני מגיע בעצמי ל12 שעות טיסה בשבוע..לבד כך ש10 לא תיהיה בעיה נדבר בקשר לזה...בפורום כבר בסוף השבוע....אגב...הסמל יפה מאוד.!...וגם התמונות

ביי
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 19 שנים
קודם כל תודה לכולם
חח אני טס 20 שעות בשבוע אפילו 24
בהתחלה הקריטריון היה 12 שעות אבל הורדתי את זה ל10
מי שאוהב לטוס אני מאמין שיכול לפנות 10 שעות בשבוע לזה
אני במקרה סיימתי לימודים אבל כשהייתי בלימודים והיה ממש קשה
תמיד היה לי זמן לסימולטורים

לטובת העניין אני מוריד את זה ל8 שעות
אבל זהו חח עד פה
#9 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16,

יש איזה מבחן קבלה כזה?...הוא שאתה צריך רק אנשים אם רצון ויכולת לטוס 8 שעות בשבוע?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 19 שנים
פששש....אהבתי את הסקין ממש יפה כל הכבוד
שיהיה בהצלחה עם הטייסת ומקווה לראות עוד תמונות בהמשך
#13 · לפני 19 שנים

ויהודה, אם היית משגר טיל מהמרחק הזה לא רק רועי היה מת 😂
אם הטיל היה פוגע בו בכלל מהטווח הזה..
#14 · לפני 19 שנים
falcin f-16 צודק חח תותח יהיה פה יותר יעיל
אבל אל תישכח שאנחנו צוות אויבטיקה ועשירית שניה אחרי שיגור של טיל
אני מושך את המטוס למטה כדי לא להיפגע מאש ורסיסים
לפעמים אני מצטער שזה לא סימולטור קרב...כדי לנסות כאלה דברים

dor אם תקרא את תנאי הקבלה
תראה שמלבד רצון וזמן לטיסות
צריך גם נסיון וידע במבנים
#15 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16,

קראתי אוקיי...אז כמו שכבר אמרתי נדבר בהמשך השבוע...וכמה אנשי צוות הטייסת תכיל?..
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.