#1
·
לפני 7 שנים
ViFF כתב/ה:
בקיצור לזכור... כאשר אנו נמצאים ב AoA גבוה לא לגלגל עם הסטיק! רק עם ה rudder !
VIFF
או לחילופין.. Flying the Cross, זה אומר לא למשוך את הסטיק או לדחוף את הסטיק ובו בזמן גם לגלגל ימינה או שמאלה, אלא, כל פעולה בפני עצמה, למשל - גלגול לכיוון הרצוי , החזרה של הסטיק למרכז , ולאחריו משיכה של הסטיק.
בהחלט יהיה מאוד מאתגר. הוא גם ממליץ מאוד על שימוש בדוושות למי שאין לו.


