86 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים הצעה למפגש
דיון

הצעה למפגש

6 הודעות 990 צפיות לפני 11 שנים
#1 · לפני 11 שנים
מאחר ועבר די הרבה זמן מהמפגש האחרון חשבתי אולי שנארגן מפגש לחברים.
יש באפשרותי לשריין לנו את מסלול המרוצים בכוכב יאיר ליד כפר סבא.
במסלול קיימת כיתה שנוכל להשתמש בא.
כמו כן יש באפשרותי לארגן 3 עמדות של סימולטור שמתוכם אחת fly motion (סימולטור שממש זז)

לא יהיה עלות בשימוש מה שכן חשבתי על 30 ש״ח לאדם לדאוג לכיבוד ושתיה.

מה אומרים?
#2 · לפני 11 שנים
אני מאד אשמח להיפגש ולהכיר את הקולות שמאחורי הTS 🙂
אסף.
#3 · לפני 11 שנים
חשוב לדעת תאריך מראש כי אני צריך להוציא אישור מראש וכו.

יש את אלה שבשבילם FC3 זה far cry ויש את אלה שבשבילם זה flaming cliffs.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.