73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 ראיון שני עם טייס יאק 9
דיון

ראיון שני עם טייס יאק 9

25 הודעות 3,794 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
היום פירסמנו את חלקו השני של הראיון עם בוריס אלתרמן, טייס יאק 9 ממלחמת העולם השניה. בהזדמנות זו הוא ניסה קצת את הסימולטור (FORGOTTEN BATTLES)
אתם מוזמנים לקרוא חלק זה - כמו גם חלקו הראשון של הראיון - בפורום הקבוצה IDF.

אתר הקבוצה:
http://members.lycos.co.uk/idfsquadron/

הפורום:
http://www.idfsquadron.net/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?board=general
#2 · לפני 19 שנים
וואו!
מדהים לשמוע על החוויות ועל ההיבט האמיתי לגבי כל מטוס שמשנה לגמרי את דרך החשיבה מהסימולטורים המדהימים שמייצרים כיום.

דבר שממש מעניין זה התגובה של על השליטה:
The joystick in the sim responds too strongly

אפשר להגיד שאם הסטיק יגיב פחות ברגישות המטוס יהיה יותר עצלן, והקרבות יותר קשים ומעניינים!
מעניין אם אפשר לעדכן את OLEG בדברים הללו.
#3 · לפני 19 שנים
xcom כתב/ה:וואו!
מדהים לשמוע על החוויות ועל ההיבט האמיתי לגבי כל מטוס שמשנה לגמרי את דרך החשיבה מהסימולטורים המדהימים שמייצרים כיום.

דבר שממש מעניין זה התגובה של על השליטה:
The joystick in the sim responds too strongly

אפשר להגיד שאם הסטיק יגיב פחות ברגישות המטוס יהיה יותר עצלן, והקרבות יותר קשים ומעניינים!
מעניין אם אפשר לעדכן את OLEG בדברים הללו.


הנושא הזה עלה מספר פעמים מפי טייסי עבר אשר בדקו את הסימולטור. כמדומני שהתפרסמה גם תגובה, בשם אולג, מדוע לא ישנו את התגובות של הסטיק (לצערי הפרטים לא זכורים לי, אבל זה היה הגיוני)
#5 · לפני 19 שנים
מכיוון שיש הרבה סוגים של ג'ויסטיקים בשוק, יש בעיה לכתוב משחק שיהיה מותאם באותה מידה לכולם , לכן כנראה הייתה התפשרות על משהו באמצע שטוב יחסית לכולם.
אם המישחק היה נכתב לגויסטיק מסויים בלבד כנראה שזה היה אחרת ,
#6 · לפני 19 שנים
אבל יש אפשרות לכוון את הרגישות בכל ציר עד לקבלת התחושה "הנכונה". דווקא יכול היה להיות מעניין לאיזה הגדרות הוא היה מעדיף לכוון כדי שיורגש כמו במציאות.

דווקא יש לי מערכת מלאה כולל פדאלים ו TIR. אם הייתי יודע הייתי תורם אותם בשמחה כדי שהוא יוכל לנסות את כל האספקטים של הסים.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#7 · לפני 19 שנים
101Hedgehog כתב/ה:אבל יש אפשרות לכוון את הרגישות בכל ציר עד לקבלת התחושה "הנכונה". דווקא יכול היה להיות מעניין לאיזה הגדרות הוא היה מעדיף לכוון כדי שיורגש כמו במציאות.

דווקא יש לי מערכת מלאה כולל פדאלים ו TIR. אם הייתי יודע הייתי תורם אותם בשמחה כדי שהוא יוכל לנסות את כל האספקטים של הסים.

אז אולי תקבעו שבחלק השלישי הוא יבוא אליך
?
#9 · לפני 19 שנים
יש לי סט מלא זו לא הבעייה. לא קל לנייד בן אדם בן 83.
ניתן לכוון את הגויסטיק לרגישות ההסטורית הנכונה, אולם אז תהיו בנחיתות לעומת מי שלא כיוון...ולדעתי גם מול ה AIץ
כנראה שלא כל דבר צריך לשחזר ב 100%, ולאלה מכם שלא השתתפו במלחמה - תחשבו על זה.
#10 · לפני 19 שנים
אפשר גם לנייד את הציוד אליו אם זו הבעייה.

מבחינת הכיול - הכוונה היתה רק לראות האם יש מצב שבו מגיעים לאמינות כמעט מלאה, כלומר האם ניתן להגיע בסימולטור למצב הכמעט אמיתי לפי עדות של טייס אמיתי שהיה שם. לדעתי זאת תהיה אינפורמציה ללא תקדים עבור המפתחים. ערך שלא יסולא בפז 🙂

לדוגמה - החבר'ה שמשחזרים קוקפיטים מלאים, נוטים בד"כ לפרק את הסטיק ולהאריך אותו כדי לקבל את התנועה האמיתית של סטיק שמתחיל ברצפה ויש צורך להניע אותו בתנועות גדולות יותר כדי לקבל את התגובה הרצויה. כשעובדים עם סטיק רגיל וקצר, התנועה הזויתית חזקה יותר ונוצר הרושם של תגובה מוגזמת כמו שהוא מתאר.
לגבי הנחיתות - צריך רק להתרגל. זה לא שתווצר מגבלה בשליטה המטוס, אלא רק שצריך יהיה להזין יותר תנועה כדי לקבל תגובה. מצד שני הרגישות תיגבר ויהיה אפשר לעשות גם תנועות קטנות של תיקונים עדינים מאוד, מה שיכול לשפר עבור טיסה במבנה צפוף.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#12 · לפני 19 שנים
לגבי הנחיתות - כוונתי היתה שאם תכייל את הגויסטיק לתגובה איטית, ותתמודד מול כאלה שלגויסטיק שלהם תהיה רגישות גבוהה יותר, אתה תהיה צודק הסטורית אבל בבעיה רצינית בסימולטור (תהיה הסטוריה בקרב).
מדובר לא רק על רגישות הגויסטיק - מדובר על תגובה איטית יותר של המטוס לשינויים בהיגוי.
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים · 3 עריכות
#13 · לפני 19 שנים
ולמי שאינו מכיר....
ניתן לבצע שינויים לרגישות הג'ויסטיק גם מחוץ למשחק בCONF.INI
את הרגישות שם אפשר לסדר כך כשתזיזו את הג'ויסטיק טיפה תקבלו תזוזה מלאה לאחד הכיוונים.

בהצלחה בכיולים 🙂
#14 · לפני 19 שנים
רגישות נמוכה = תנועות גדולות,
רגישות גבוהה = תנועות קטנות.
זה רק עניין של הרגל, אין איבוד יכולות לדעתי.

יש גם כלי מאוד נחמד שעוזר לשמור כל מיני קונפיגורציות, והוא גם טוב לכיול כל הצירים בצורה גראפית שלא נתמך במלואו מתוך עמוד הכיול שבתוך IL-2. יש לו גם כמה תבניןת מוגדרות מראש שניתן להתבסס עליהם בתור התחלה.

כנסו ללינק הזה http://www.airwarfare.com/Sims/FB/fb_essential_files.htm וחפשו תחת הנושא Joystick Utilities את JForce וחבורתו.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#15 · לפני 19 שנים
חברה, בטח שיהיה לג'ויסטיק רגישות יותר גבוהה!
מרחב התנועה של סטיק אמיתי (של יאק 9 לדוגמה) הרבה יותר גדול משל סטיק קטנצ'יק שיושב לכם על השולחן...
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.