😮 OMG
ב conf.ini יש מקום לשמור פרמטרים של יותר Control Device יחיד. הם מובדלים על-ידי ה ID שלהם.
כשאתה מקנפג רגישויות של הצירים מתוך IL-2, הוא מאפשר גישה אך ורק לצירים X,Y, Z, ופיתול של Z ואך ורק של Device ID1. וזהו זה. אין שום אפשרות לכוון דברים ששייכים ל Device עם ID אחר. פשוט לא ניתן לבחור אותם מה Pull Down List.
לכן היה צריך להיכנס ישירות ל conf.ini ולערוך אותו ידנית ולהכניס מספרים במקומות המתאימים, מבלי להשתמש בסלייד-בארים הגראפיים, שזה די מבאס, כי זה ממש עוזר לשמור על יחס בין כל סלייד. בנוסף, אם רצית לעשות רק ניסוי זמני, לא הייתה לך אפשרות לחזור אחורה אם לא שמרת עותק נפרד של conf.ini, או אם לא השארת את המספרים המקוריים באיזה שורת הערה. זה נהיה די מסורבל אחרי זמן מה, כי לך תזכור איזה ערכים היו שייכים לאיזה הגדרות, ומה היה הכי טוב בינהם, וכו', וגם לך תזכור איפה שמרת כל עותק ותחת איזה שם.
כמו המון כלים אחרים שנמצאים באתר שרשמתי, שכולם בסך-הכל עורכים את conf.ini, וכל אחד מהם פונה לחלק ספציפי בקובץ, הם מאפשרים כל מה שניתן לעשות בעריכה ידנית, אבל ביתר פשטות, בנוחות יותר גדולה, ואולי גם בצורה יותר מובנת וויזואלית. לפעמים הם נותנים יתרון נוסף על-ידי הוספה של פרמטרים שלא מופיעים בקובץ באופן דיפולטי, או שלא ממש יודעים מה הם עושים.
אני לא אומר שאין משהו שאפשר לעשות בכלי הזה שלא ניתן לעשות בעריכה ידנית, אלא רק שהרבה יותר נוח איתו ולכן השליטה היא ברמה אחרת. אני מתנצל אם גרמתי לכולם לחשוב שיש פה איזה ubber כלי שיהפוך את המציאות שלנו על פניה ויפתור את כל בעיות היקום. רק רציתי לציין שהוא היה לי ממש נוח ושיפר לי את החיים בהיבט הקטן והמצומצם הזה של שליטה בסטיקים.
נסו ותהנו
😄
שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎