113 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים פינת העבודה שלי
דיון

פינת העבודה שלי

8 הודעות 1,482 צפיות לפני 13 שנים
#1 · לפני 13 שנים










מישהו פה מחפש עבודה כקצין ראשון/נווט? 😄

תודה רבה לרון (SETUP), ארז (ZORD) ואורי (URI_BA) שעזרו ויעצו
#6 · לפני 13 שנים
שמתם לב לכמות הגאג'טים שיש בחדר חחח?

2 מסכי לד
MFD'S
סטיק
הגה אזרחי
מחשב נייד
מחשב נייח
אייפד
עכבר אלחוטי
TIR
פדאלים

שרון אתה נורמלי?זה ניראה כמו הכור בבושאר חחח


ועוד אחרי זה רצות שמועות שמשכורות הטייסים לא בשמיים חחח 🙂
#7 · לפני 13 שנים
שרון

קבל ח"ח

מקצועי מרשים וענייני!

כמה עולה שעה בסימ. ? 🙂
#8 · לפני 13 שנים
djmid כתב/ה:שמתם לב לכמות הגאג'טים שיש בחדר חחח?

2 מסכי לד
MFD'S
סטיק
הגה אזרחי
מחשב נייד
מחשב נייח
אייפד
עכבר אלחוטי
TIR
פדאלים

שרון אתה נורמלי?זה ניראה כמו הכור בבושאר חחח


ועוד אחרי זה רצות שמועות שמשכורות הטייסים לא בשמיים חחח 🙂


לרגע חשבתי שזה פוסט של מס הכנסה....
Private Pilot - Single Engine Land. American PPL

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.