73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 הפעלולים של Hoover מזכירים לי את...
דיון

הפעלולים של Hoover מזכירים לי את...

10 הודעות 1,792 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
OMG!
הובר הזה פשוט מלך!
שליטה מלאה במטוס, מדהים!

בשביל לבצע גלגול בזמן שיש כוס מלאה במיץ צריך לעשות גלגול מועמס, למרות שבסרטון הגלגול לא נראה כל כך מועמס מהתא טייס אבל יכול להיות שזה רק הפרספקטיבה של הצילום שמטעה.

הקטע הבאמת מדהים שם! זה איך הוא שופך את המיץ בזמן הגלגול, תקנו אותי אם אני טועה אבל הוא חייב לשמור על משהו כמו 1 עד 2 G כדי שהיד שלו לא תזוז כל שניה וכדי שהשפיכה תיהיה יציבה!
#3 · לפני 20 שנים
כל מה שהוא צריך לשמור זה G חיובי, ז"א מספיק שיהיה מעל האפס.

הטריק הוא לעשות את זה כ"כ חלק שהווקטור של כח ההאצה ישאר קבוע כלפי מטה, בלי נטיות בעקבות התמרון, זה מה שקשה, הייתי אומר שאפילו בלתי אפשרי...

בעצם עכשיו שאני חושב על זה:
גיליתי את הטריק שלו:

איך הוא עושה את זה כ"כ חלק?
כשהוא מכבה את המנועים הוא למעשה מכבה את כל האלמנטים שיוצרים פיתול ואפקטים ג'ירוסקופיים במהלך הטיסה, ואז כל התמרונים שהוא עושה הם חלקים, ממש כמו דאון.

😎

VIFF
its not a bug, its a design feature
#4 · לפני 20 שנים
אם תחשבו על זה הקטע הקשה הוא דווקא בתחילת ובסוף הגלגול - לעשות את המעבר מגלגול מועמס לישרה ואופקית ב-1G בזמן הנכון, כדי לא לאבד את וקטור ההאצה ששומר על התה בתוך הכוס בזמן שהמטוס נמצא בזווית.

סרט מדהים!


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#5 · לפני 20 שנים
חשבתם על האפשרות שזה לא תה?!

תחשבו איזה אייס הוא אם הוא עושה את זה עם single malt סקוטי!!
מה שבטח יאמר שזה אדם חסר תרבות כי - מי שם קרח בקנקן של וויסקי טוב.. 😁
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#6 · לפני 20 שנים
Marvin כתב/ה:חשבתם על האפשרות שזה לא תה?!

תחשבו איזה אייס הוא אם הוא עושה את זה עם single malt סקוטי!!
מה שבטח יאמר שזה אדם חסר תרבות כי - מי שם קרח בקנקן של וויסקי טוב.. 😁


*שיעול*AA*שיעול*

💡


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#8 · לפני 20 שנים
Marvin כתב/ה:חשבתם על האפשרות שזה לא תה?!

תחשבו איזה אייס הוא אם הוא עושה את זה עם single malt סקוטי!!
מה שבטח יאמר שזה אדם חסר תרבות כי - מי שם קרח בקנקן של וויסקי טוב.. 😁


תשמע, הוא בעצמו אומר פעם או פעמיים Ice Tea , וחוץ מזה לא היה קצף בזמן המזיגה 😄
נראה לי שאפשר לקחת את המילה שלו ושהוא לא מערבב טיסה ואלכוהול, בניגוד לכמה אחרים שכן 🙂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#9 · לפני 20 שנים
אח שלו... אם היה לו קצף כשהוא מוזג וויסקי אז בטח הוא זרק לבקבוק גם כמה טיפות LSD...

מה שהיה מייצר טיסה דיי דומה לפעלולים שהוא הרביץ - הרי לא היית מצפה שהוא לא ינסה לעקוף את שיירת הפילים המעופפים שבדיוק נכנסו לנחיתה! 😱
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#10 · לפני 20 שנים
אולי כדאי שגם אני לא הייתי מנסה לעקוף אותם אחרי שטעמתי מהתערובת הנ"ל. אחרת מה עוד יכולה להיות הסיבה שפירשתי את malt כסוג של בירה ? 😂
אולי זה עדיין ההאנג-אובר שיש לי מהווינשטפן מאז מוצ"ש 😄

בכל מקרה אפשר לסגור על תה "מחוזק".


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.