73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 מפגש ביום העצמאות
דיון

מפגש ביום העצמאות

31 הודעות 5,680 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
כל הזמן אומרים פה בוא נעשה מפגש מתישו ואז שוכחים מזה וממשיכים לירות עליי 😛 אז אני אומר בוא נעשה מפגש... ביום העצמאות כמו כל שנה יש מטסיי צוקיות בשדות תעופה ראשיים בארץ, אז אוליי פעם אחת נארגן משו כמו שצריך וקהילת VPN תיפגש גם בחיים האמיתיים.
יש כמה אפשרויות של מקומות מפגש:
1.חיפה (שם לפי מה שהבנתי מתחיל היום של הצוקיות ושמה המטס הראשון ואני דן וירדן היינו שם שנה שעברה ונהננו מאוד היה חוץ מהמטס תצוגת מיטב מטוסיי חיל האוויר על המסלול והיה מאוד מרשים.) אבל ניראלי חיפה רחוק לרוב האנשים אז יש עוד אפשרויות.
2.שאר השדות תעופה שיש בהם מטס. (המטס מתחיל בחיפה ונגמר בחצרים.)
3.חצרים, ששם מסתיים המטס וגם יש שם את מוזיאון חיל האוויר ומלא אטרקציות אחרות וניראלי הכי עדיף שם אפילו שזה יכול להיות רחוק לכמה אנשים.

אני ינסה לברר עוד פרטים בקשר ליום הזה אבל תגיבו ותגידו מה יותר נוח לכם ומה אתם מעדיפים ותציעו עוד רעיונות למפגשים
שלכם שי. 😄
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#2 · לפני 20 שנים
RP Kfir שלח הזמנה פתוחה להצטרף לחברה שלו שנפגשים במוזאון חיל האוויר החל משעה 10 בבוקר, ידוע לי שכמה חברה מתכננים להפגש איתם.

לדעתי זה נראה לי הכי הגיוני.

VIFF
its not a bug, its a design feature
#6 · לפני 20 שנים
מבחינתי אחלה חצרים אבל שיי דבר איתי כי נצטרך לארגן נסיעות ועניינים ודבר גם עם דן וזה XD ככה זה כשגרים בחיפה

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#8 · לפני 20 שנים
טוב אני לא יכול..בגלל עניין הכסף אבל דן ומיכה מוזמנים לבוא ליומולדת שלי בעוד חודש
XD
#9 · לפני 20 שנים
רק דן ומיכה? 😄
ואשים תנסו להביא את כל מי שטס איתנו שיגיב פה בשביל שיבוא למפגש כמה שנבוא יותר יהיה יותר טוב ואם נבוא מספיק תיהיה הנחה 😛
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#11 · לפני 20 שנים
שמעו, תהיה בעיה רצינית עם הפקקים באותו יום. מאות אנשים חוסמים את דרך הגישה למוזיאון. לדעתי, כדאי לחנות בחצרים ולנוע משם ברגל למוזיאון...
#12 · לפני 20 שנים
טוב אנשים צריך לזרז עיניינם צריך לדעת מי מגיע, איך כל אחד מגיע, ומתי להגיע... המוזיאון פתוח מ-8 בבוקר המטס עצמו בחצרים מתחיל ב 2 ועשרה אבל אני אומר שצריך לבוא כמה שיותר מוקדם כדי להימנע מפקקים אז תגיבו פה ויש את הלינק הזה למידע נוסף:

http://www.iaf.co.il/Templates/ArtArch/ArtArch.IN.aspx?lang=HE&folderID=47&subfolderID=1679&docfolderID=1679&lobbyID=47&docID=25426

שי.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#13 · לפני 20 שנים
כן, אני עם שי ורז פה, אני הכי לחוץ בגלל הפקקים וזה מה שמוריד לי ת'חשק.
אם כבר, אז להתחיל הרבה יותר מוקדם מ 10. אולי באמת להתחיל ב- 8 ואז להוסיף איזה פיקניק או משהו.

בכללי, באים בודדים, משפחות, עם/בלי ילדים?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.