#1
·
לפני 20 שנים
כל הזמן אומרים פה בוא נעשה מפגש מתישו ואז שוכחים מזה וממשיכים לירות עליי 😛 אז אני אומר בוא נעשה מפגש... ביום העצמאות כמו כל שנה יש מטסיי צוקיות בשדות תעופה ראשיים בארץ, אז אוליי פעם אחת נארגן משו כמו שצריך וקהילת VPN תיפגש גם בחיים האמיתיים.
יש כמה אפשרויות של מקומות מפגש:
1.חיפה (שם לפי מה שהבנתי מתחיל היום של הצוקיות ושמה המטס הראשון ואני דן וירדן היינו שם שנה שעברה ונהננו מאוד היה חוץ מהמטס תצוגת מיטב מטוסיי חיל האוויר על המסלול והיה מאוד מרשים.) אבל ניראלי חיפה רחוק לרוב האנשים אז יש עוד אפשרויות.
2.שאר השדות תעופה שיש בהם מטס. (המטס מתחיל בחיפה ונגמר בחצרים.)
3.חצרים, ששם מסתיים המטס וגם יש שם את מוזיאון חיל האוויר ומלא אטרקציות אחרות וניראלי הכי עדיף שם אפילו שזה יכול להיות רחוק לכמה אנשים.
אני ינסה לברר עוד פרטים בקשר ליום הזה אבל תגיבו ותגידו מה יותר נוח לכם ומה אתם מעדיפים ותציעו עוד רעיונות למפגשים
שלכם שי. 😄
יש כמה אפשרויות של מקומות מפגש:
1.חיפה (שם לפי מה שהבנתי מתחיל היום של הצוקיות ושמה המטס הראשון ואני דן וירדן היינו שם שנה שעברה ונהננו מאוד היה חוץ מהמטס תצוגת מיטב מטוסיי חיל האוויר על המסלול והיה מאוד מרשים.) אבל ניראלי חיפה רחוק לרוב האנשים אז יש עוד אפשרויות.
2.שאר השדות תעופה שיש בהם מטס. (המטס מתחיל בחיפה ונגמר בחצרים.)
3.חצרים, ששם מסתיים המטס וגם יש שם את מוזיאון חיל האוויר ומלא אטרקציות אחרות וניראלי הכי עדיף שם אפילו שזה יכול להיות רחוק לכמה אנשים.
אני ינסה לברר עוד פרטים בקשר ליום הזה אבל תגיבו ותגידו מה יותר נוח לכם ומה אתם מעדיפים ותציעו עוד רעיונות למפגשים
שלכם שי. 😄
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!

