82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 מפגש ביום העצמאות
דיון

מפגש ביום העצמאות

31 הודעות 5,680 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
טירונים,

בהדפסת עמוד זה עבור לה דום!!!

לא יכול להגיע, מתוכנן טיול לילדים.

אההה, רק חלק מכם מכירים אותי, טייסי wwiiol בלבד(שלא טרחו לצרוב לי תה סים,סתם...)

רז, נצתרך להפגש איפושהו.

אלון התותח, מה קורה? האקסיס חוגגים מאז שאתה ומור נעלמתם.

סלם.
#2 · לפני 20 שנים
COMSWORD !!!!
COMSWORD !!!!!!!
COMSWORD !!!!!!!!!!!

OMG !!!!!

קדימה !!!!!! הספיט שלך כל כך מבריק מרוב שאני ו headcrab מצחצחים אותו....

נו ???? יש ETA ??

🙂

VIFF
its not a bug, its a design feature
#3 · לפני 20 שנים
אנשים מי שבא מחר לחצרים שיתחבר ב15:00 לVPN זה מאוד חשוב בשביל לארגן דברים אחרונים!!
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#4 · לפני 20 שנים
אלון,אני צריך תתוכנה, יש אולי לינק?

הדואר פה לא משהו,עד שזה מגיע הם שולחים חזרה לשולח.

קניתי מחשב על, מעבד חדש וטונות של RAM ,מת כבר להצתרף.

או,אפשר למסור לאישתי? היא עובדת בישראכרד, קרוב?

סלאם.
#5 · לפני 20 שנים
אני בא!
😈
http://www.shimi.net/services/drafting.php?date=3/1/2008
" loading="lazy" alt="" class="pf-postimg">
#6 · לפני 20 שנים
אבנר, כן צריך את התוכנה, אי אפשר "להוריד" זה אסור 😉

UBI לא מזמן הפיצו DVD עם כל הקבצים שצריך ב DVD אחד, שעולה 150 שקל.
ניתן למצוא אותו בקלות ב Toys r us או ב אופיס דיפו, זה נקרא:
IL-2 Sturmovik Gold DVD Edition
וזה כולל את כל שלושת המשחקים, וכל העדכונים האחרונים.

בכל מקרה, תבדוק הודעות פרטיות פה בפורום, שלחתי לך הודעה...

VIFF
its not a bug, its a design feature
#7 · לפני 20 שנים
תודיעו לי בבקשה מה נסגר עם הפגישה....
😐
http://www.shimi.net/services/drafting.php?date=3/1/2008
" loading="lazy" alt="" class="pf-postimg">
#9 · לפני 20 שנים
טוב אנשים פרטים אחרונים לגבי מחר:
נפגשים מחר! (3.5.06) בין 9 וחצי ל 10 בחנייה ליד הכניסה הראשית בחצרים לפי מה שהבנתי האנשים שבאים הם:
דן
ירדן
יניב
אור
מיכה
רז
מישה
גיא (לא בטוח)
ניר
ואני
ואני חושב שזהוא.. שזה דיי מעט חבורת עצלנים 😛
אני מתחייב להביא מצלמה 8 מגה פיקסל משו עצבני ולא לאחר לרכבת כמו פעם קודמת
😉
המספר שלי הוא - 0547299245, תוסיפו אותי לפלאפון שלכם מי שבא מחר כדי שנתאם בדיוק איפה להיפגש אחרי שנגיע במקרה שלא נמצא אחד את השני.
טוב זהו ניראלי תהנו ביום העצמאות וצריך עוד לעשות מטס עם הסקין שהכנתי 😛

שי.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#10 · לפני 20 שנים
כל הכבוד אנשים, וכל הכבוד לשי על הארגון !

כשתהי שם, תנסו ליצור קשר עם KFIR במס' נייד 0547433436 ותחברו לקהילה הרוסית שמשחקת IL-2 ותכירו אותם 🙂
its not a bug, its a design feature
#12 · לפני 20 שנים
חזרנו מהמפגש היה פשות ענק מי שלא בא פיספס היינו במוזיאון נפגשנו עם הקהילה הרוסית ראינו 2 מטסיי סטירמן!! ולא נשארנו לראות את הצוקיות בגלל אישתו של יניב(סיפור ארוך...) צילמתי משו כמו 300 תמונות אני יעלה תמונות נבחרות לשרת ויעלה לפה בימים הקרובים 🙂
שי
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#13 · לפני 20 שנים
היה סבבה משהו עצבני,אני ורז נשארנו לראות לעומת זאת והיה נחמד!
היה מהנה פגשתי חבר'ה מאגניבים..אני אשיית נורא נהנתי..וראיתי ת'גיכה ה3 של הסטירמן 😛
קיצור,מי שלא בא הפסיד!!!!!!
ויש לנו פה חבר'ה מאגניבים!!
http://www.shimi.net/services/drafting.php?date=3/1/2008
" loading="lazy" alt="" class="pf-postimg">
#14 · לפני 20 שנים
טוב הבטחתי תמונות........ 😎

הבאתי תמונות נבחרות מאתמול רק שימו לב שהקטנתי מאוד(!) את התמונות כדאי שיהיה קל יותר להעלות אותם אז תתעלמו מהאיכות והגודל ...

רק הגענו למוזיאון ומה אנחנו רואים? אווייה שפעם הייתה סקסית לפני ששמו עלייה 30 שכבות צבע והרסו אותה לגמרה 🙁


ולידה עמד ספיט במצב דיי גרוע אבל עדיין מדהים


2 מוסטאנגים חמודים


F-15 , פאנטום, וספיט מס' 26 ברקע


המצב של המטוסים שהוצגו במוזיאון עיצבן אותנו מאוד.. קבלו את הכיול המוזיאוני למוסטאנג העצבני 🤔



ארוורד נחמד


מטוס שפשוט לא הבנו... קבלו את סידור המנועים בדורנייר הזה


זה מה שאנחנו אמרנו שיהיה המטוס של ירדן שיהיה גדול 😛


זנבות.. רובם של פאנטום ו15 אחד בולט באמצע


אלוף ההפלות הישראלי (13!) מי עם לא המיראג'


F-16 פיצפון


רעם ענק ומטורף


הבלק הוק


השרף החדש


הרעם מקרוב


התותחים של הF-15A


ואז פתאום אנחנו שומעים זמזום מוזר כזה מרחוק ואנחנו מסתקלים למעלה ורואים סטירמן 😄


ועוד תמונות מהמטס המדהים שהיה








ואז התקשרנו לקפיטן ונפגשנו עם הקהילה הרוסית שטסה בIL-2 שגם הייתה במוזיאון וצילמנו אותם ליד ספיט 26 האגדי


דן וקפיטן על הספיט


ועוד קצת ספיט... 💡


וגם קצת מהקהילה הישראלית 🙄


בלק הוק באוויר תופס תאוצה אחרי שריחף במקום


כמה קנו חולצות והחליטו להשוויץ בהם לקהילה הרוסית 😛


ועוד פעם שמענו זמזום... זה דן והסטירמן שעליו נמצא יעקב טרנר 😄


ועוד כמה תמונות של יעקב שלנו






כמה זנבות.. נסו לזהות את המטוסים והמסוקים בתמונה 🙂


מיכאל החליט שאחת מהציפורים עיצבנו אותו 😂


ותמונה אחרונה...
יניב ודן הסטלנים ליד F-16





שי.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים
#15 · לפני 20 שנים
אחלה תמונות!
לנסות לזהות?מה הבעיה😄
אפאצ'י לונגבאו,בלאק הוק,נץ,רעם🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.