טוב הבטחתי תמונות........
😎
הבאתי תמונות נבחרות מאתמול רק שימו לב שהקטנתי מאוד(!) את התמונות כדאי שיהיה קל יותר להעלות אותם אז תתעלמו מהאיכות והגודל ...
רק הגענו למוזיאון ומה אנחנו רואים? אווייה שפעם הייתה סקסית לפני ששמו עלייה 30 שכבות צבע והרסו אותה לגמרה
🙁
ולידה עמד ספיט במצב דיי גרוע אבל עדיין מדהים
2 מוסטאנגים חמודים
F-15 , פאנטום, וספיט מס' 26 ברקע
המצב של המטוסים שהוצגו במוזיאון עיצבן אותנו מאוד.. קבלו את הכיול המוזיאוני למוסטאנג העצבני
🤔
ארוורד נחמד
מטוס שפשוט לא הבנו... קבלו את סידור המנועים בדורנייר הזה
זה מה שאנחנו אמרנו שיהיה המטוס של ירדן שיהיה גדול
😛
זנבות.. רובם של פאנטום ו15 אחד בולט באמצע
אלוף ההפלות הישראלי (13!) מי עם לא המיראג'
F-16 פיצפון
רעם ענק ומטורף
הבלק הוק
השרף החדש
הרעם מקרוב
התותחים של הF-15A
ואז פתאום אנחנו שומעים זמזום מוזר כזה מרחוק ואנחנו מסתקלים למעלה ורואים סטירמן
😄
ועוד תמונות מהמטס המדהים שהיה
ואז התקשרנו לקפיטן ונפגשנו עם הקהילה הרוסית שטסה בIL-2 שגם הייתה במוזיאון וצילמנו אותם ליד ספיט 26 האגדי
דן וקפיטן על הספיט
ועוד קצת ספיט...
💡
וגם קצת מהקהילה הישראלית
🙄
בלק הוק באוויר תופס תאוצה אחרי שריחף במקום
כמה קנו חולצות והחליטו להשוויץ בהם לקהילה הרוסית
😛
ועוד פעם שמענו זמזום... זה דן והסטירמן שעליו נמצא יעקב טרנר
😄
ועוד כמה תמונות של יעקב שלנו
כמה זנבות.. נסו לזהות את המטוסים והמסוקים בתמונה
🙂
מיכאל החליט שאחת מהציפורים עיצבנו אותו
😂
ותמונה אחרונה...
יניב ודן הסטלנים ליד F-16
שי.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים