135 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים שנת לימודים חדשה
דיון

שנת לימודים חדשה

41 הודעות 4,295 צפיות לפני 16 שנים
#4 · לפני 16 שנים
בהצלחה לכולם!
משום מה אני מרגיש שהשנה הולכת להיות השנה הכי טובה שהייתה לי

"השאלה היא לא כמה מטוסים צריך בשביל לחסל מטרה אחת אלא כמה מטרות מטוס אחד יכול לחסל"
#6 · לפני 16 שנים
בהצלחה לכולם!!
אני השנה מסיים י''ב וממשיך מקווה לפחות מכללה י''ג-י''ד.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#8 · לפני 16 שנים
בהצלחה לכולם , תעשו הכי טוב שאתם יכולים.
יאללה שנתיים אחרונות! אני לא מאמין שאני כבר י"א 😎


דן בר-אל .
#9 · לפני 16 שנים
בהצלחה לכולם
תזכרו כדי להיות טייסים חייבים ללמוד טוב !!! 😄
מתן ,
שמח לעזור בכל עניין בFS9
#10 · לפני 16 שנים
בהצלחה לכולם עם הלימודים ותשקיעו גם בלימודי הטיסה - נמנע את מספר התאונות בשנה הבאה עלינו לטובה 😛
מ"ט 110 אבירי הצפון
www.110vfs.2ya.com
טייס בצוות האווירובטי
#13 · לפני 16 שנים
muam בקשר ללמודי ערבית ,גם לי היתה את אותה הבעיה והוצאתי פתור . 😛

שהיה בהצלחה לכולם
בברכה, קובי. (kobi117)
מטיס טיסנים בהווה, מטיס כטבמ"ים בעתיד.
#14 · לפני 16 שנים
Muam, באיזו שאתה עדיין לומד ערבית ?
בכלל, נראה לי שאני הכי גדול כאן... י"א 😎

חחח אני לא רגיל להרגיש גדול עם ה1.65 שלי 😂


דן בר-אל .
#15 · לפני 16 שנים
Dushu, חחחחח
בהצלחה לכל התלמידים מבינינו השנה!
בהצלחה במבחנים,בבגרויות עם החברה והחבר'ה...תעשו חיים וקצת שטויות לא יזיקו 😉
בברכה,
ירין.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.