113 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים שנת לימודים חדשה
דיון

שנת לימודים חדשה

41 הודעות 4,295 צפיות לפני 16 שנים
#2 · לפני 16 שנים
Dushu, אתה לא היחידי פה בי"א 💡

"השאלה היא לא כמה מטוסים צריך בשביל לחסל מטרה אחת אלא כמה מטרות מטוס אחד יכול לחסל"
#3 · לפני 16 שנים
כנראה שרק בכיתה י"א מבינים שחייבים להחזיר את גלעד 🙁
חח אימצת או שזה במקרה אותו הדבר? 😂
(אגב, אני בעד שתאמצו את החתימה שלי!)


דן בר-אל .
#5 · לפני 16 שנים

לא רק תלמידי י"א מבינים שצריך להחזיר את גלעד...

כן...לצערי האנשים צריכים להבין כזה זבר...
אלעד|טייסת 135 הוירטואלית | יוצר צביעות לFSX/9
צרו איתי קשר - מוכן תמיד לעזור..🙂
#7 · לפני 16 שנים
Dushu כתב/ה:כנראה שרק בכיתה י"א מבינים שחייבים להחזיר את גלעד 🙁
חח אימצת או שזה במקרה אותו הדבר? 😂
(אגב, אני בעד שתאמצו את החתימה שלי!)

לא, היה לי את זה במשתמש אחר ורק לפני כמה זמן היה לי כוח לשים
בנוגע לגלעד הוא יחזור אני אפילו לא מטיל ספק

"השאלה היא לא כמה מטוסים צריך בשביל לחסל מטרה אחת אלא כמה מטרות מטוס אחד יכול לחסל"
#11 · לפני 16 שנים
Eagle_King כתב/ה:תפסיקו לדרדר כל דיון!
אללה י''ב שליטה!!

מצטער, קצת נסחפנו 🙄
דרך אגב סתם בשביל הידע הכללי, מה עוד נשאר ללמוד בי"ב? אחרי הכל נשארו עוד כמה בגרויות, מה עושים אחרי שמסיימים אותם (לפני סיום שנת הלימודים אם זה קורה)?

"השאלה היא לא כמה מטוסים צריך בשביל לחסל מטרה אחת אלא כמה מטרות מטוס אחד יכול לחסל"
#13 · לפני 16 שנים
ron9093 כתב/ה:Dushu, אתה לא היחידי פה בי"א 💡


גם אני י"א
ולא היה לי כוח ללכת לבת"ס היום, היומיים הראשונים הם רק זיוני שכל 😉
דניאל
#14 · לפני 16 שנים
אם אתה לא מגיע בימים הראשונים כנראה ההערכה של המורים, הותיקים והחדשים תרד לגביך.
וההורים שלך מרשים לך לא ללכת?
נועם ישכר, FSX Deluxe ,REX ,4X-NOM.
בוגר קורס CVFR 17 ב-IFS.
Intel i7 2.8 Ghz, nVidia GTS 250, 8 RAM, 1 TB
#15 · לפני 16 שנים
Muam כתב/ה:אם אתה לא מגיע בימים הראשונים כנראה ההערכה של המורים, הותיקים והחדשים תרד לגביך.
וההורים שלך מרשים לך לא ללכת?


אני אומר למורים שלא הרגשתי טוב
וההורים שלי ממש לא מרשים לי לא ללכת אני פשוט לא שואל אותם.
דניאל

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.