82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים שנת לימודים חדשה
דיון

שנת לימודים חדשה

41 הודעות 4,295 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
ואל תשכח את הסטודנטים שבינינו, תאמין לי שתואר בכלכלה וחשבונאות זה הרבה יותר נורא מהשיעורי ערבית שלכם.

ולא, אתם לא עומדים להתגעגע לתקופה הזאת 🙂
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing"
#2 · לפני 16 שנים
DexoSez, המורים שלך עד כדי כך סתומים והם לא שמים לב שאתה חולה קצת יותר מדי...?
נועם ישכר, FSX Deluxe ,REX ,4X-NOM.
בוגר קורס CVFR 17 ב-IFS.
Intel i7 2.8 Ghz, nVidia GTS 250, 8 RAM, 1 TB
#4 · לפני 16 שנים
Muam כתב/ה:DexoSez, המורים שלך עד כדי כך סתומים והם לא שמים לב שאתה חולה קצת יותר מדי...?


מה הבעיות שלך פעם ראשונה אתה שומעה על מישהו שמבריז ?
דניאל
#5 · לפני 16 שנים
כיתה י'!
יאהו, איזה כיף לי 🤔
שעתיים אחרונות פיסיקה היום היו משהו לא מהעולם הזזה[ולא בצורה הטובה >:]
שיעור ספורט - יאי, המון ריצות! וואו! הייל אלי!

אבל יהיה טוב 😛
יהונתן
#6 · לפני 16 שנים
Muam, אם זה יומיים המורים לא ממש ישימו לב, בכיתה ח' הברזתי כמעט כל יום 😛 (זייפתי מחלות)
DexoSez, לא מציע לך להבריז במיוחד בכיתה י"א אבל זאת ההחלטה שלך
InferNal, אני מקנא בך כי אצלנו בספורט אנחנו רק משחקים כדורעף 🤔
אני אישית מעדיף לרוץ כל היום בחום הזה ולהקיא כמה פעמים מאשר לשחק במשחק המעפן הזה
ואני מת על פיסיקה (אחד המקצועות שאני אוהב וזה ממש קל)

"השאלה היא לא כמה מטוסים צריך בשביל לחסל מטרה אחת אלא כמה מטרות מטוס אחד יכול לחסל"
#7 · לפני 16 שנים
InferNal כתב/ה:כיתה י'!
יאהו, איזה כיף לי 🤔

אבל יהיה טוב 😛


כנ"ל 😛
#8 · לפני 16 שנים
רק תזכרו במיונים להשמיט את המידע בקשר להברזות שלכם, אף אחד לא רוצה טייס שהבריז משיעור "הפצצה טקטית א'".
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing"
#9 · לפני 16 שנים
ron9093 אני בנבחת כדורעף אז לא לזלזל....
ויאלה חחחחחחחחחחחחחחח'!!!! 😄
מ.ג,
Flight Simulator X GOLD EDITION

Core I7 870, GIGABYTE P55-AUD3, ATI HD6870
בעל Logitech Flight System G940
#10 · לפני 16 שנים
ron9093 כתב/ה:Muam, אם זה יומיים המורים לא ממש ישימו לב, בכיתה ח' הברזתי כמעט כל יום 😛 (זייפתי מחלות)
DexoSez, לא מציע לך להבריז במיוחד בכיתה י"א אבל זאת ההחלטה שלך
InferNal, אני מקנא בך כי אצלנו בספורט אנחנו רק משחקים כדורעף 🤔
אני אישית מעדיף לרוץ כל היום בחום הזה ולהקיא כמה פעמים מאשר לשחק במשחק המעפן הזה
ואני מת על פיסיקה (אחד המקצועות שאני אוהב וזה ממש קל)


אמרתי שביומיים הראשונים אצלנו לא עושים כמעט כלום ואני יודעה שלא כדי להבריז י"א (אומרים שזה השנה הכי קשה📖).

 וגם יש את התוכנית החדש של משרד החינוך שאם אתה לא בה ל13% מהשיעורים לדוגמה היסטוריה אז יורד לך 2% מהציון ואם אתה לא בה ל20% אז יורד לך 6% אחוז מהציון...
דניאל
#11 · לפני 16 שנים
ron9093, תאמין לי שאתה לא מעדיף ריצות אלי
זה מתחיל בלהקיף ת'מגרש - ואז אחרי זה מתחילים לעשות כמויות מפחידות של שכיבות סמיכה וכפיפות בטן
אחרי זה אתה מתחיל לרוץ. זה מתחיל מ"רוצו הלוך איילה וחזור קלה" וריצות אמיתיות, ואז הוא התחיל להמציא "רוצו איילה ותצמידו את הרגל לישבן אחרי כל פעם ואז בחזור רק קלה" וכו'. ואז זה מגיע למצב שבאמת הוא מתחיל להמציא[סרקזם] "רוצו גמל בלי דבשת ובחזור תרוצו חרגול עם 4 רגליים!" "רוצו דבורה כפולת כנפיים!" [\סרקזם]

וכן, גם אני מת על פיסיקה - הוצאתי מאה שנה שעברה. אבל היא חוזרת על החומר של שנה שעברה וזה מעצבן.
והיא גם כותבת במבטא רוסי

קטע מצחיק - נכון יש "העתק" - המרחק של החפץ מנק' ההתחלה שלו לנק' הסופית שלו?[בעיות זמן ודרך...]
אז היא קראה לנק' ה-0 שופט, סיפור ארוך למה. קיצר על הגרף היא ציירה שופט. בפעם השניה היא אמרה שהוא עייף אז היא ציירה לו כיסא. פעם שלישית ה"מכונית" שהיא ציירה נסעה 7 קדימה ו8 אחורה, אז היא אומרת בשיאאאא האדישות "מכונית נוסעת 7 מטרים קדימה וחוזרת 8 מטרים אחורה ובדרך דורסת את השופט. מה ההעתק של המכונית?"
והיא נתנה שיעורי בית שששם היא שוב ציינה שהשופט נדרס

קיצר שיכורה מהתחת המורה שלי לפיסיקה
יהונתן

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.