57 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס סרטון של פאנטום
דיון

סרטון של פאנטום

10 הודעות 1,951 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
סרט יפה מאוד - אהבתי את המוסיקה. 😁
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#3 · לפני 20 שנים
סרט מעולה אבי , הרעיון של הסוף היה ממש יפה !
אני עכשיו עובר ליראות את של רועי 🙂

Preflight Forums Administrator
#9 · לפני 20 שנים
שוב תודה על הפידבק! :]]

mountain, תתקין divx, זה codec שאתה צריך, או שפשוט תתקין חבילת codecs כלשהיא שכוללת את זה בתוכה :]

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.