117 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור IAF001 Clear for take-off RWY 11
דיון

IAF001 Clear for take-off RWY 11

12 הודעות 2,134 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
*פורסם בכוונה בשירשור נפרד מפאת הכובד*

סליחה מראש על האיכות,זה בגלל הדחיסה ל-JPG 🤔

ריצת המראה מסלול 11:


טיפוס:












שיוט:




פנייה ימינה:




לאחר הנמכה,ישר לתוך ענן 😎 ,מי הדביל שזרק צמר גפן אפור?! 😛 :


איזה מים!:


































עוברים מעל חצור:








נגיעה ממבט המגדל:


פינוי מסלול:


בחניה,כבויים,חופה פתוחה:


תודה רבה על הצפייה!


VATIL Member and Pilot

Tennis Player In The Blood
#2 · לפני 17 שנים
וואי, איזה דגם! איפה השגת אותו? היום אין הרבה F-16 טובים לFSX... 🤔
#3 · לפני 17 שנים
Freeflight כתב/ה:וואי, איזה דגם! איפה השגת אותו? היום אין הרבה F-16 טובים לFSX... 🤔


זה של Aerosoft.. בתשלום..


VATIL Member and Pilot

Tennis Player In The Blood
#7 · לפני 17 שנים
איזה יופי
נהנתי מכל תמונה

הכי אהבתי תתמונה האוטנטית הראשונה שיש מהמגדל עם הגלגלים בחוץ בזמן הגישה

כל הכבוד

עשית לי חשב להתקין FSX חחח כמו טמבל רכשתי את האף16 ובלאק הוק אך לא הייתי איתם יותר מידי
#8 · לפני 17 שנים
stamker, זה מה-Landclass
9182736455, המראתי מרמת דוד,נגיעה בפלמחים ומלאה בתל נוף
djmid, Eagle_King, תודה 😎

עכשיו הסתכלתי על התמונות שוב,ויש לי חשק לעוד טיסה 👿


VATIL Member and Pilot

Tennis Player In The Blood
#10 · לפני 17 שנים
ykurtz, הוא פשוט שם את ההגדרות של הסינרי על כמעט הכי גבוה, והלאנדקלס מוסיף עוד טיפה גרפיקה.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.