פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
105
חברים מחוברים
46
30
24
.
1
[
[
a
a
a
a
A
A
A
b
b
b
+81
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
stamker
s
stamker
5
פוסטים
חבר/ה מ-04/2009
ביקור אחרון לפני 17 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
5 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
IAF001 Clear for take-off RWY 11
איך רואים אצלך את הארובות של התחנת כוח?
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
צביעה ישראלית לבלק הוק FSX
[quote:165e7b5c77="bar_rodoy"]האם אתה יכול לחפש ? avsim.comנכנסתי כתבתי בחפש uh-60 הוא מצא לי דף נכנסתי וראיתי שיש שם כמה צביעות לבלק הוק (יש
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
צביעה ישראלית לבלק הוק FSX
האם משהו יכול להביא לי הורדה של צביעה ישראלית לבלק הוק fsx
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
הורדה של F-16I (סופה ) לFSX
תודה!! :D
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
הורדה של F-16I (סופה ) לFSX
אפשר שמישהו יביא לי הורדה של F-16I (סופה) לFSX