98 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים סירטון משולב
דיון

סירטון משולב

10 הודעות 1,942 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
מה דעתכם שמי שמבין בעריכת סרטים וכל הבלאגן,
ויש לו את רוב הסימולטורים או אחד מהם וכל אחד יביא לו סירטון מסימולטור אחר,
וניצור סירטון אחד שיכול גם לשמש כפירסומת לאתר...
צפה, תכנן, ופעל.
#2 · לפני 20 שנים
Chaser, אמממ אני כרגע מבוסס על פלקון AF.

אבל בכל הנוגע לעריכה, אני יכול לעזור :]
#3 · לפני 20 שנים
אני גם עורך .. אם צריכים עזרה בעריכה אני יכול לעזור
ויש לי את כול הסימולטורים
#4 · לפני 20 שנים
אז יאללה להתחיל לעבוד, זה יכול להיות פרוייקט מצליח!
צפה, תכנן, ופעל.
#6 · לפני 20 שנים
ואללה בכייף אפשר לנסות . .
אני יעבוד עליו עוד מעט . .
איזה סוג סירטון מעדיפים ?
איזה מוזיקת רקע?
מה העדפות ?
#7 · לפני 20 שנים
dynamic17 כתב/ה:ואללה בכייף אפשר לנסות . .
אני יעבוד עליו עוד מעט . .
איזה סוג סירטון מעדיפים ?
איזה מוזיקת רקע?
מה העדפות ?


בוא נתחיל עם הסרטים, אח"כ נעבור למוזיקה,

אפשר לעשות קטעי מעבר בין סירטון לסירטון, אולי כשרואים ב- slow moshen את המטוס מבחוץ ואז הוא משתנה...
צפה, תכנן, ופעל.
#10 · לפני 20 שנים
"עדכון 1652 יום שישי 10 למרץ 2006 - עוד 13 יום לסמל ראשון ושנתיים בצה"ל!"

טוב אני ודיינאמיק דיברנו קצת באיציק, והעלנו כמה רעיונות, וגם סירטון ראשוני,

העלנו אפשרויות של להכניס משפטים בסרטונים או\ו ציטוטים של חברה מהפורום,

וגם אפשרות להכניס קטעי שיחה של הטייסים פה שטסים בזמן טיסת רשת, יכול להיות יפה.

עוד אפשרות זה מעבר חלק בין הסימולטורים או מעבר אחר שקודם רואים תמונה של הפרום המסויים של הסימולטור ואז עוברים לסימולטור האחר.. מה אתם אומרים?

יאללה לשפוך רעיונות!
צפה, תכנן, ופעל.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.