#1
·
לפני 20 שנים
סתם החלטתי לקחת את המטוס ל"ניעור" קל ולדחוף אותו לקצה גבול היכולת 😛
(וזה לא לילה, שימו לב לשעה)




80,000 רגל+ 😂
והינה סתם תמונות שצילמתי מידי פעם במהלך הטיסות שעשיתי:









וזהו לבנתיים :]
המשך יום נעים 😉
עריכה:
פספסתי את אלה :]





עכשיו באמת זהו 😛 😛 הפסקתי להתריד אותכם 😄 😄
(וזה לא לילה, שימו לב לשעה)




80,000 רגל+ 😂
והינה סתם תמונות שצילמתי מידי פעם במהלך הטיסות שעשיתי:









וזהו לבנתיים :]
המשך יום נעים 😉
עריכה:
פספסתי את אלה :]





עכשיו באמת זהו 😛 😛 הפסקתי להתריד אותכם 😄 😄
