58 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס To Boldly Go Where No Man Has Gone Before
דיון

To Boldly Go Where No Man Has Gone Before

17 הודעות 3,466 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
סתם החלטתי לקחת את המטוס ל"ניעור" קל ולדחוף אותו לקצה גבול היכולת 😛
(וזה לא לילה, שימו לב לשעה)








80,000 רגל+ 😂

והינה סתם תמונות שצילמתי מידי פעם במהלך הטיסות שעשיתי:



















וזהו לבנתיים :]
המשך יום נעים 😉

עריכה:

פספסתי את אלה :]











עכשיו באמת זהו 😛 😛 הפסקתי להתריד אותכם 😄 😄
#2 · לפני 20 שנים
יפה מאוד אבל נסה לשדרג את הגרפיקה ומזגה"א ע"י הhitilesaf
#3 · לפני 20 שנים
PHANTOM, הHItiles מותקן כמובן.... והגרפיקה בבסדר גמור, זה המעבר מפורמט BMP לJPG שהורס את הכל, בBMP זה נראה הרבה יותר טוב
#4 · לפני 20 שנים
תמונות יפות אבי !
בגובה הזה המבער היה צריך לקטון ואני לא יודע למה הוא לא ...
מי שכן מגיע לגובה כזה הוא הפאנטום האגדי .... ז"ל..... 😎

Preflight Forums Administrator
#5 · לפני 20 שנים
Ronen_101, צודק, אין כל כך הרבה חמצן שישמש כמחמצן לתהליך בערה....

ומה היה בפאנטום שעזר לו להגיע כל כך גבוה?
#6 · לפני 20 שנים
אין לי מושג אבל לפי מה שאני זוכר רק הוא בחה"א יכל להגיע לגובה כזה

Preflight Forums Administrator
#7 · לפני 20 שנים
וואו יפה פלמינג אני גם פעם עשיתי את זה ואז כשבאתי לנחיתה המטוס טס על מהירות של מאך 2 בערך {1000 קשר}
#8 · לפני 20 שנים
Ronen_101,

הפאנטום RF-4E יכול להגיע ל-50000 רגל בוודאות....אבל ל-80000 רגל ,אני לא בטוח...


@ אבי , בהחלט תמונות יפות ! יופי של מבנים וזוויות צילום !

ותמשיך להטריד 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#9 · לפני 20 שנים
עירן יש לי גיליון ישן של בטאון שיש שם עמוד של שאלות של קוראים ושאלה אחת היתה לאיזה גובה מגיע פאנטום וענו לו ש70000

Preflight Forums Administrator
#10 · לפני 20 שנים
Ronen_101,

אוקיי.....אני זוכר צילומים של 60000 רגל.....70 לא נתקלתי.....נו טוב...מה זה עוד 10000 רגל 😛 .....
מה שבטוח שרק ה-RF מסוגל ,לא הרגילים....וזה בזכות מערכת החמצן המיוחדת שיש להם לצורך המשימות צילום הארוכות ....

ממש לא קריטי ...20000 רגל הבדל 😛 ....נו באמת לא נעלה על זה ויכוח ,נכון 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#11 · לפני 20 שנים
הנתונים נלקחו מאתר חיל האויר
http://www.iaf.org.il/Templates/Aircraft/Aircraft.IN.aspx?lang=HE&lobbyID=69&folderID=78&docfolderID=184&docID=18175&currentPageNumber=2

אולי פשוט בגלל שלפאנטום היו שני מנועים של ג'נרל אלקטריק J79-GE-17 בעלי דחף של 5,385 ק"ג כל-אחד שהביאו אותו למהירות מירבית - מעל שני מאך גובה מירבי - מעל 18 ק"מ

ולברק/נץ מנוע אחד "פראט אנד ויטני", F100-PW-200 בעל דחף של 6,654 ק"ג
שמביאים אותו למהירות מירבית - מעל שני מאך, סיג רום - מעל 15 ק"מ

לא סתם הפאנטום קיבל את בכינוי קורנס (פטיש כבד) בגלל היכולת שלו לשאת חימוש אוויר-קרקע במשקל של 7,257 ק"ג, הכולל פצצות ברזל ופצצות מונחות.
בשביל להמריא עם כל זה הוא היה חייב מנועים כאלה 🙂
------------
| משה מגל |
------------
#13 · לפני 20 שנים
מכיוון שמהירות הקול משתנה בגבהים שונים אני מצרף קישור לאתר הבא:

http://www.aerospaceweb.org/question/atmosphere/q0112.shtml

הטבלה הראשונה היא בקשר KTS או מייל לשעה MPH והגובה הוא במייל או רגל FEET
הטבלה מתחתיה היא בקמ"ש הגובה בממטרים.

בגובה פני הים מאך 1 שווה ל1225 קמ"ש או 661 קשר
------------
| משה מגל |
------------
#14 · לפני 20 שנים
פנטום מדגם RF4C מסוגל להגיע לגובה של 90000 רגל. זהו מטוס צילום שח"א הישראלי השתמש בו עד לא מזמן

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.