60 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World כמה שאלות בקשר ללומאק . ..
דיון

כמה שאלות בקשר ללומאק . ..

10 הודעות 2,300 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
איך אני משנה ת'צבע של העשן שאני מוציא ?

אני רוצה לקנות ג'ויסטיק .. איזה כדאי לי לקנות .. אני מתחיל בכול זה . אבל אני מעדיף לקנות משהו שיחזיק לי הרבה זמן . לא משהו של מתחילים חד פעמי . .

*אם מישהו יכול בבקשה לקחת תמונה של השעונים של המטוס f-15 בלומאק ולכתוב מי מה כול שעון אומר זה יעזור לי מאוד . .



תודה רבה .. .
#2 · לפני 20 שנים
dynamic17, את הצבע אתה יכול "לשנות" רק בגרסת ההרחבה FC
אתה לא משנה, פשוט יש שם עוד PODs של עשן בצבעים שונים.

לגבי ג'ויסטיקים יש את המדריך ג'ויסטיקים פה באתר
http://www.preflight.us/HE/content-19.html
על חלקם רשומה חוות דעת אישית, על אחרים יש פשוט קישור לאתר הבית כדי שתוכל לקרוא קצת.

הינה תמונה עם הסבר:



1. הRWR נותן לך אזהרה על כל אמל"ח שמשתמש בראדר למעשה אנטי מטוסים מהקרקע או מטוסים בכלל... זה נותן לך אזהרה גם מי נועל עליך ומה הכיוון שלו (אתה במרכז הצג) אבל זה *לא* נותן אינדיקציה למרחק!

2. צג הראדר

3. בקרת הנשק

4. מהירות

5. צריכת הדלק, Fuel Flow, בהתאם לעצמת המנוע שאתה מפעיל.

6. כמות הדלק

7. Vertical speed, זה פשוט הקצב טיפוס או צלילה שלך, המחוג מאוזן על 0 כשאתה מיוצב, נוטה למטה על מספר מסויים בהתאם לקצב הצלילה, ונוטה למעלה על מספר מסויים בהתאם לקצב הטיפוס.

8. זווית ההתקפה, מסומן שם 20 כמו שאתה רואה, מעבר ל20 אתה תספוג מערבולות מעל הכנפיים ותאבד מהירות, שים לב למד הזה תמיד בדוגפייט

9. נורות המצב של הגלגלים, את זה אתה בטח יודע...

10. HSI, זה המכשיר ניווט הבסיסי שלך... אבל זה לא המקום להסביר עליו, תוכל לקרוא עליו במדריך של LOMAC

11. מד גובה

12. נוריות אזהרה (בהתאם למערכת הפגועה)

13. שעון 😛

14. סט של שעונים שמראים טמ"פ מנוע, עצמת מנוע שמופעלת וכו, הזוג התחתון זה טמ"פ, הזוג העליון זה עצמת מנוע בRPM, המחוגונים הקטנים מימין לזה מראים על עצמת המבער, NOS.... זה יעבוד רק כאשר אתה על מבער פתוח
#4 · לפני 20 שנים
אחי איך קוראים לגירסאת הרחבה של המשחק???
ושמעתי גם על גיסה חדשה יש משהו כזה?
#8 · לפני 20 שנים
איזה עוד דברים יש בגירסאת הרחבה חוץ משאפשר להחליף צבע של עשן??
שווה בכלל לקנות אותה?
#9 · לפני 20 שנים
היא יותר יציבה, פחות באגים ברשת, גרפיקה משופרת יותר, מודל הטיסה יותר מדוייק, ונוס, מטוס חדש

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.