פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
54
חברים מחוברים
16
28
10
1
a
a
A
A
b
B
B
B
C
D
d
D
e
+30
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
evya
e
evya
17
פוסטים
חבר/ה מ-01/2006
ביקור אחרון לפני 19 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
DCS World · לפני 19 שנים
שתי צביעות חדשות
ואיך מורידים ?
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
ההפצצה על הכור - הסרט
ממש יפה....... אהבתי את המוזיקה מאוד מתאימה ומשתלבת יפה בסרט מקווה לעוד עבודות שלך !
DCS World · לפני 20 שנים
לוק און הגרסה הרוסית
FlamingEagle רק לידעתך את סיאס 1.6, סורס, ובכלל את סטים פרצו כבר
DCS World · לפני 20 שנים
כמה שאלות בקשר ללומאק . ..
חודש הבא יוצאת הרחבה נוספת... Black Shark
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
תמונות של הצוות האווירובאוטי!
איזה מטוס זה (סליחה על הבורות) ?
DCS World · לפני 20 שנים
תדלוק אוירי בלומאק
טוב תודה לכם אחים על התגובות...... עזרתם לי מאוד......... :| ומצטער על כל השאלות
DCS World · לפני 20 שנים
תדלוק אוירי בלומאק
תודה על התמונות, זה אתה צילמת ? ואם אפשר לקבל קצת טיפים כמו באיזה מהירות לטוס, באיזה גובה וכו'..... כי זה באמת קשה תודה לעוזרים
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
נושאת מטוסים לישראל.
כן ארבעה חמקנים מדגם B-2. חחחחחחח הכוונה הייתה כמה סופות ורעמים אפשר להוסיף לחה"א שלנו בעזרת 4 מילארד דולר....... המון.
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
נושאת מטוסים לישראל.
4 מיליארד...?????? זה מטורףףף אתה יודע כמה מטוסים אפשר לקנות בזה ?
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
נושאת מטוסים לישראל.
נושאת מטוסים זה לא חיל הים ? ולדעתי בגלל הכסף....... דבר כזה עולה והון...... ולא יודע אם זה כל כך משתלם הרי אין לנו מטוסים שיכולים לנחות ולהמריא מנושאת מטוסים