62 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס טיסת רשת בשבת
דיון

טיסת רשת בשבת

17 הודעות 3,997 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
חברה מה אתם אומרים אולי נעשה איזו טיסת רשת של הפורום בשבת....
#3 · לפני 20 שנים
אני בפנים, רק תודיע באיזה שעה שלא נפספס :]
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים
#6 · לפני 20 שנים
אולי גם אני יגיע ניראה כבר .
אני רק צריך לעדכן ל1.5

Preflight Forums Administrator
#7 · לפני 20 שנים
לא טיסה ולא נעליים חחח....
לפחות עשיתי טיסה עם NightC4ster, אתמול, מכיוון שלא היה אף אחד שטס וכו, עשינו טיסה כזאת בישביל הכיף :] לראות את הנוף ולעשות טיסת מבנה, הינה כמה תמונות:









#8 · לפני 20 שנים
חבל באמת שלא הייתה טיסה היום, טוב בהמשך להודעה של FE הנה עוד תמונות מהטיסת רשת שלנו :









#10 · לפני 20 שנים
FlamingEagle, NightC4ster, פשוט תמונות ממש אבל ממש מדהימות אני צריך ממחטה מרוב ריר. 😁 😁 אין אני חייב לקנות את הסימולטור הבעיה זה רק ההורים בפסח אני מתחיל לעבוד ואני קונה את זה ומשפר את המחשב פשוט אין לי מילים תמשיכו כך!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#11 · לפני 20 שנים
יופי של תמונות,מה זה השלג,הייתם בצפון איטליה באזור האלפים?
רציתי לשאול אם אתם מתחילים תמיד מההאנגר ועוברים על כל ההתנעה ,כוללו איוויוניקה והכל ,או שאתם מסתפקים בהסעה למסלול...

חוץ מזה לכל מי שקורא ,ושאוהב באמת אוטנתיות מדהימה ורוצה להטיס אפ.16 על באמת -רוץ לקנות את הסימולטור !!
#12 · לפני 20 שנים
mountain, ה"שלג" זאת השכבה הסבוכה של העננים חחחחחח :]]]]
טסנו מעליהם פשוט, אז רואים אותם מלמעלה.

אני כשאני טס אני מתחיל מההאנגר (כלומר ramp start) זה יותר מעניין ככה.
יש אפשרות גם להתחיל משלב הTaxi שזה להסיע למסלול ישר אחרי שסיימת את תהליך ההנעה.
או takeoff ששם אתה על המסלול כבר מוכן להמראה
#13 · לפני 20 שנים
כל הכבוד חברה, זאת התחלה צנועה אבל מבטיחה.

יש לכם כאן סימולטור מדהים עם יכולת רשת טובה, שווה לבנות על זה.

לאט לאט אפשר לבנות קהילת רשת גדולה ותוססת כמו שיש ב IL-2

זה בהחלט אפשרי....

יום חמישי האחרון היינו 19 אנשים בתרחיש המובנה בשרת VPN של IL-2 , אם נרים שרת של AF לדעתי אפשר אפילו להכפיל את המספר הזה.

VIFF
its not a bug, its a design feature
#14 · לפני 20 שנים
Viff
יש קהילה ישראלית לIL2 PF למה אני כל הזמן משחק ולא רואה מישהו שמשחק במשחק הזה מהארץ...
מה זה VPN?
חוץ מIDF שלא מגייסים מתחת ל20 וטייסת הקרב הראשונה שלא מגייסים בכלל...
אני לא רואה שום פוטנציאל לPF בארץ...מבאס... זה אחד המשחקים החזקים ביותר.
אשמח אם תענה לי ותגיד לי שיש איזשהו מקום שכל הישראלים נפגשים ומשחקים PF...

בברכה,
מתן
#15 · לפני 20 שנים
TOMCAT,

תבדוק בהודעות פרטיות שלך, שלחתי לך תשובה לגבי האינפורמציה שאתה מחפש.
יש קהילה, ונפגשים לטיסות רבות משתתפים באופן קבוע עם הטייסות שהזכרת ועוד כמה.

VIFF
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.