53 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס פאטץ' חדש - 1.05
דיון

פאטץ' חדש - 1.05

13 הודעות 2,443 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
אסי, אני ישר עשיתי ל1.04, אתה יכול בבקשה לומר לי מה הבעיות ב1.04? אני פשוט לא מודע להן...
ואין רשימה של מה כל דבר עושה או משפיע?

עריכה: אוקי בישבילי 1.05 סבבה, אפילו מצויין כי הוא מחזיר לי את הforce feedback שאני צריך...
לפי מה שקראתי השינויים לא יכולים להיות באופן כזה מזיק, כמה באגים דיי מעצבנים תוקנו אפילו.... לפי דעתי זה טוב, אבל אני לא המומחה :] נחכה לעוד דעות
#4 · לפני 20 שנים
sagid, , תתקין, אם יש לך forcefeedback אז אתה בכלל צריך את זה, כי ב1.04 הוא לא עובד והחזירו אותו ב1.05.... גם סידרו כמה באגים קטנים, בסה"כ זה מה שיש ב1.04 ויותר, ככה שאין סיבה לא להתקין לפי דעתי
#5 · לפני 20 שנים
תקשיבו אנשים, יצא לי להיות בקשר עם חבר'ה שבקשר ממש טוב עם LP ואם אנחנו רוצים שיצאו פאטצ'ים טובים אז תעשו לי רשימה מסודרת זל כל הדברים שחסרים היום בסימולטור ואני אעביר אליהם, כי הם מחפשים אנשים כמונו שרוצים סימולטור מקצועי וטוב

המסנג'ר שלי הוא :y_yoseph@hotmail.com
#6 · לפני 20 שנים
אנחנו מדברים על פרטים קטנים? או דברים בסגנון של "צריך נגישות ליותר מטוסים" התרה לפרסום של תוספות וכו
#8 · לפני 20 שנים
כל דבר ולו הקטן ביותר שהייתם רוצים שישתנה..מבחינתי אפילו תריבו על איזה סמל טיסת ולהוסיף למטוס כנפונים כמו ללביא חחח.

ברצינות עכשיו מודולי טיסה, מודל נזק ...כך מה שנראה לכם פשוט תנו לי רשימה רצינית ואני אדאג להעביר זאת הלאה

לילה טוב לבינתיים 🙂

יניב
#9 · לפני 20 שנים
הורדתי את הפטצ' והוא התחיל לתקוע לי את המשחק לא ממליץ בשלב זה(היתי צריך להסיר את המשחק ולהתקין מחדש)
#10 · לפני 20 שנים
zamirel, כנראה שזה דבר משתנה ממחשב למחשב, אצלי רץ מאוד חלק ויציב לעומת זאת...
#11 · לפני 20 שנים
התקנתי את 1.05 והוא רץ חלק אצלי.
הפאטצ' הקודם היה באמת כאב ראש גדול בהתקנה, אבל נראה שהם שיפרו את הinstaller שלהם וזה לא עושה יותר בעיות בהתקנה.
its not a bug, its a design feature
#13 · לפני 20 שנים
hi Roy, I only had a small problem with the 1.04 patch, i don't even know what it was,

only that it didn't install smootyhely the first time.
no such trouble with 1.05 it installs and runs smooth as silk

cheers,
ViFF
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.