106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור שאלה| מטוסים
דיון

שאלה| מטוסים

31 הודעות 4,659 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
רק חבל שאין אל על
ושוב אם מישהו צריך עזרה בהורדה\התקנה וכ'ו
sagi823@hotmail.com
#2 · לפני 18 שנים
שגיא יש לי בעיה בהתקנה וכו'.... הוספתי אותך למסן.. תאשר
#3 · לפני 18 שנים
מישהו יודע למה הפקח לא מבטא את שמות חברות התעופה?
הורדתי את החבילה של טורקיש(החברה התורקית) והפקח לא אומר את שמה בקשר אלה רק את מספר הטיסה.
כלומר במקום טורקיש 1184 הוא אומר רק 1184.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#4 · לפני 18 שנים
זה תופעה מוכרת של רוב החבילות הללו.
בד"כ הן מתקינות בעצמן את הסאונד המתאים.

תציץ בתיעוד שמגיע עם הגרסה שהורדת, אמור להיות שם הסבר איך מסדרים את זה... בסוף זה אפילו עובד 🙂
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#5 · לפני 18 שנים
falcononeone כתב/ה:כדי להתקין אתה חייב את ההורדה מאתר מיקרוסופט ואז תוריד את זה:
http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=94872

ואת החבילות של החברות שמענינות אותך.


אמרו לך פעם שאתה גאון? 🙄

ומאיפה מורידים את חבילות החברות ?
ז''א זו ההתקנה, ואני צריך להוריד ת'חבילה של החברה, מאיפה?
ואז בתקנה, אני כותב שם את קובץ או את תקיית החברה?
בברכה, יותם.
#8 · לפני 18 שנים
אמרו לך פעם שאתה גאון?


כן.
אתה, ועוד כמה כאן בפורום.
בכל זאת תודה.


אנ'לא בטוח, אבל נראה לי מכאן;
http://www.world-of-ai.com/packages.php
נכון? [למטה שם, יש את החברות.. ]


אכן זה הקישור.

ההתקנה עצמה פשוטה:
מורידים את קובץ ההתקנה(קישור שאני נתתי)
מורידים את החבילה של החברה הרצויה(קישור למעלה)

*פותחים את קובץ ההתקנה(לא החברה)
* יש שם קובץ שנקרא "WOAI Installer.exe"-פותחים אותו
*עושים NEXT
*בחלון שנפתח בשורה האליונה בוחרים את הקובץ של החברה לדוגמא "woaklmc4"
*עושים אישור(מספר פעמים) ואז זה מתקין לכם.
*עכשיו סוגרים את הסימולטור(במקרה והוא פעל), ומריצים אותו מחדש(מפעילים אותו).
עכשיו תוכלו לראות את החברה שהתקנתם טסה לה בעולם(ובמיוחד בנמל הבית שלה).

אני אישית בדקתי מספר חברות שטסות לארץ-אני חייב לציין שהמספר טיסות היו מדויקים וגם המטוסים ואפילו לוח הזמנים.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#10 · לפני 18 שנים
חח לא,
בשביל סינרים אפילו לא צריך תוכנה.
את הסינר אתה מוסיף דרך הפלייט סימולטור עצמו.
אתה נכנס ל-Opsions ואחרון בתפקיד הימיני..
שם אתה מוסיף את התקייה של אותה השדה שרצית! [:

[מקווה שהסברתי נכון! 0.0]
בברכה, יותם.
#11 · לפני 18 שנים
רגע לא הבנתי.... יש לי סינרי של בן גוריון....2006 לfs2004....

מה המטוסים לא יטוסו לארץ..????
#12 · לפני 18 שנים
כן המטוסים יטוסו לארץ, יחנו בT3(טרמינל 3).
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#13 · לפני 18 שנים
ואללהההה.... סבבה אחי אבל אי אפשר להוריד את החברה של אלעל....???
#15 · לפני 18 שנים
חבל שעשית דאבל פוסט.
יכלת לערוך עם הכפתור הנמצא בצד שמאל למעלה [באלכסון].

ובקשר לשאלה, לא, לצערי בתוכנה הזו אין את חברת אל על.
אך כמו שהסבירו קודם.
נגיד את תהיה בצרפת, את רוב המטוסים שם יהיו איר פראנס. אך יהיו גם אמריקה אירלנס, יונייטד, איבריה.
תלוי בחברות שהורדת..!

ד''א - שמתי לב שהמטוסים של הפלייט סימולטור עצמו והמטוסים של התוכנה - לא עובדים יחד.
המטוסים של התוכנה ינחתו לפי זמנם במסודר, כנ''ל לפלייט סימולטור עצמו.
אך נגיד מטוס של התוכנה ומטוס של הפלייט סימולטור, יכולים לנחות ביחד או אחד על השני! 0.0
בברכה, יותם.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.