אמרו לך פעם שאתה גאון?
כן.
אתה, ועוד כמה כאן בפורום.
בכל זאת תודה.
אנ'לא בטוח, אבל נראה לי מכאן;
http://www.world-of-ai.com/packages.php
נכון? [למטה שם, יש את החברות.. ]
אכן זה הקישור.
ההתקנה עצמה פשוטה:
מורידים את קובץ ההתקנה(קישור שאני נתתי)
מורידים את החבילה של החברה הרצויה(קישור למעלה)
*פותחים את קובץ ההתקנה(לא החברה)
* יש שם קובץ שנקרא "WOAI Installer.exe"-פותחים אותו
*עושים NEXT
*בחלון שנפתח בשורה האליונה בוחרים את הקובץ של החברה לדוגמא "woaklmc4"
*עושים אישור(מספר פעמים) ואז זה מתקין לכם.
*עכשיו סוגרים את הסימולטור(במקרה והוא פעל), ומריצים אותו מחדש(מפעילים אותו).
עכשיו תוכלו לראות את החברה שהתקנתם טסה לה בעולם(ובמיוחד בנמל הבית שלה).
אני אישית בדקתי מספר חברות שטסות לארץ-אני חייב לציין שהמספר טיסות היו מדויקים וגם המטוסים ואפילו לוח הזמנים.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו