פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
86
חברים מחוברים
40
26
20
.
.
a
a
A
A
A
A
b
B
B
c
C
C
+62
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
yosi3333
y
yosi3333
89
פוסטים
חבר/ה מ-12/2007
ביקור אחרון לפני 18 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
iSDT - ATR 42 Official flight and preview
מה האתר של isdt?
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
iSDT - ATR 42 Official flight and preview
מתי תאריך השחרור?
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
walk & follow
מצטרף לבקשה
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
שאלה (גרפיקה)(בעיה אחרת)
כן הוא הכי מעודכן.... אולי ברטיס מסך עצמו יש בעיה?
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
שאלה (גרפיקה)(בעיה אחרת)
יש עוד הצעות אחרות...?
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
שאלה (גרפיקה)(בעיה אחרת)
יש לי ולחבר שלי FS2004.... עכשיו לי יש 6200 כרטיס מסך ולו יש 5200 כרטיס מסך... נכנסו לdhsplay בהגדרות של המשחק והכל העלינו על ההכי הכי גבוה שיהיה גרפעקה
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
iSDT - ATR 42 Official flight and preview
אחלה מטוסס כל הכבוד
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
דיון התמונות הרשמי
תמונות טובות
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
כמה שאלות...
גם את זה יש בנעוץ זה עם הnav1 וnav2 להכניס תדרים
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
בעיה iFLY
קודם כל תגיד קובץ aircraft... דבר שני אני לא יודע הכל בfmc דבר שלישי תודה על ההסבר...