120 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים yotam_airlines
y

yotam_airlines

53פוסטים חבר/ה מ-01/2007 ביקור אחרון לפני 17 שנים
חתימה
בברכה, יותם.

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
שאלות של רוקי אקסטרה מתחיל
1. מהם הבתי ספר הוירטואלים? אמ.. לא זוכר את כולם, אני ממליץ לך VFS. 2. איך אני נרשם לבית הספר? ובאיזה תקופה זה?[/b:
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
עזרה ב-FS9 - כפתורים מיוחדים.
FS2004 = FS9. זה אותו דבר. ו-FSX. זה של 2006. והוא חדיש יותר מ-2004. יש לו מטוסים שונים ויש לו גם משימות. אין הרבה הבדלים בניהם כי בכל אופן מטוסים תוכל ל
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
בעיות טכניות- בעיות נפוצות ופיתרונן
אוקי ואיך מטיילים במטוס? פעם מישהו אמר לי !! ושחכתי.. נראה לי משהו ctrl+ ואז בעזרת הג'ויסטיק מטיילים במטוס. ז''א זזים..
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
עזרה ב-FS9 - כפתורים מיוחדים.
במקלדת? לא יודע. לי יש את FS9. לא מנוסה ב-FSX? אז אם אתה יודע את המקשים ב-FSX - תגיד לי. אולי זה יתאים גם ל-FS9. ואם בכלל התכוונת לכותרת. אז FS9 - זה של
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
בעיות טכניות- בעיות נפוצות ופיתרונן
מישהו יודע על מה לוחצים בשביל לשבת ליד חלון? בשביל לראות את הכנף .. כאילו אני יושב ומסתכל מהחלון ?! חיפשתי כבר בכל מקום !
מועדון הטייסים · לפני 17 שנים
דוגפייטים וכל מה שמסביב-חילקו את הידע שלכם
כי חיפשתי בחיפוש את זה והאשכול הזה כל הזמן היה הראשון. ועברתי עליו במהירות ולא מצאתי. חוץ מזה שאתה עושה עוד יותר ספאם - אתה לא תורם לדיון [; רק מספים יותר.
מועדון הטייסים · לפני 17 שנים
דוגפייטים וכל מה שמסביב-חילקו את הידע שלכם
אני עדיין לא מצאתי את הכפתורים בשביל לטייל במטוס או לשבת ליד החלון ? או למשל להביא את המכוניות למטוס?
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
עזרה ב-FS9 - כפתורים מיוחדים.
אוקי (?) תודה בר. מה כבר לכתוב בחיפוש? ''כפתורים מיוחדים''? ''מקשי מקלדת נוספים''? ''לשבת ליד החלון''? אני אנסה. יש לכם אולי עוד אופציות?
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
עזרה ב-FS9 - כפתורים מיוחדים.
שמעו אחים שלי, מהם הכפתורים שלוחצים עליהם במקלדת או שמים ב-NAV. בשביל לטייל במטוס? או לשבת ליד החלון? או להפעיל דברים במטוס? כמו לקרוא לדיילת וכאלה? ועוד
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
מחזור 30 – רישיון פרטי VFS
אני נירשמתי [; תודה לעדי (החש) שהמליץ לי על האתר ^_^