85 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור שאלה| מטוסים
דיון

שאלה| מטוסים

31 הודעות 4,659 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
איך אני עושה שאני לא יהיה ברשת אך יהיו מטוסים טסים...? כאילו שהשדה יהיה מלא...???

אבל שיהיה הרבה מטוסים בשדה תעופה... והרבה מטוסים נוחתים...

שאני מגיע לקו ההמתנה אז הוא ישר אומר לי cleard for take off...

אני רוצה להגיע ושיהיו מטוסים נוחתים וכו' אבל שזה לא יהיה ברשת!!!
#2 · לפני 18 שנים
בהגדרות המשחק, יש שם הגדרה עבור תעבורה (לא זוכר באיזה מסך בדיוק)
פשוט תעלה את הAirline traffic לקצת יותר מ10% הדיפולטיביים
אגב, תעלה בזהירות, כי החל משלב מסויים לא תוכל להשחיל מילה בקשר
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#3 · לפני 18 שנים
אולי מישהו זוכר בדיוק איפה זה נמצא ...? מה שהו מתכוון...? תודה

אגב אני משחק בFS2004....

תודה
#4 · לפני 18 שנים
תחטט בהגדרות, זה לא ממש מוחבא שם - זה במקום די גלוי והגיוני
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#6 · לפני 18 שנים
world of AI!
www.world-of-ai.com
תראה את כל הבריטיש איירווייס מאחורה 😄 🙂 😄 😎
#7 · לפני 18 שנים
וואלה,
לא ידעתי שיש תוסף כזה חינמי
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#9 · לפני 18 שנים
הוא נתן לינק..
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#11 · לפני 18 שנים
אם מישהו צריך עזרה בהתקנה שידבר איתי במסנג'ר
sagi823@hotmail.com
נערך לאחרונה: לפני 18 שנים
#12 · לפני 18 שנים
אוי, התקנתי וזה לא זה.
אני חושב שטעתי אני מוריד את הלינק.

מאיפה ההורדה?! ...
בברכה, יותם.
#15 · לפני 18 שנים
בשדות שבהם החברות פועלות.
לדוגמא את רוב מטוסי אייר-פראנס תמצא בצרפת ולופטנזה לרוב יהיו בגרמניה וכו'
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.