64 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים מפגש משפחת פרפלייט.
דיון

מפגש משפחת פרפלייט.

39 הודעות 3,707 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
חבר'ה
נעשה את זה בחנוכה.
בנתיים צריך למצוא יום.
לפי דעתי ביום הראשון של חופש חנוכה...
ועוד מעט נתחיל לתת לכם הזמנות אתם יודעים מי רוצה לבוא לראות כמה אנחנו....
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 18 שנים
נכון בן
כל מי שרוצה מגיב,האנשים שביינתים רוצים להגיע:

רון
ירין
בן
אפיק

מי עוד? יאלה חבר'ה 🙂
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#6 · לפני 18 שנים
הלו אנשים
מה כיף לכם רק לדבר מאחורי המסך והמקלדת 🤔
בואו תראו עם מי אתם טסים מדברים וכולי..
יאללה תגיבו פה מי שבא
ואני בטוח שזה חשוב להרבה מאוד אנשים.. 💡
בברכה,
ירין.
#8 · לפני 18 שנים
אם זה בעזריאלי אני בא אבל רק אם יבואו הרבה אנשים לא איזה חמש שש אם יהיה כמות גדולה אני בא

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.