76 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים מפגש משפחת פרפלייט.
דיון

מפגש משפחת פרפלייט.

39 הודעות 3,707 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
yakirf-16 כתב/ה:וואלה שי אלעזר צודק ללכת לראות כמה בחורות יהיה נחמד לאלה נלמד אותם לטוס טיפה

כל אחד היה חושב כמוך..
אבל תיהיו רציניים לשנייה זה לא צחוק. 😉
בברכה,
ירין.
#2 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:[quote="DOR"]מסלול 21 בשדה דוב, בסופו, חברי צוות VFS עשו שם מפגש, זה גם צפיה על הפיינל של מטוסי השדה, כמו הATRים של ארקיע וישראייר, פשושוים של ח"א וגם הרקולסים...

יש שם מדשאה, תתחשבו בכך שאנחנו בחורף עכשיו

והקרביים בינינו? לא ממש אוהבים לצפות במטוסי נוסעים נוחתים.. 🤔[/quote]


לפני יומיים בדיוק, הייתי בספוטינג (צילום מטוסים וכו'😉 על מסלול מסויים באחד מבסיסי ח"א, עמדתי עם חבר שלי ועם הטומכאר שלנו, תוך פחות מ8 דק' של צילום שהצלחתי לתפוס בהן קצת יותר מ10 תמונות טובות של F16 בגילגולי חבית הגיעה לה מיצובישי לנסר ומתוכה יצא איש חיל האויר בדרגת סרן ולידו חבר בדרגת סמל ראשון וביקשו מאיתנו להתפנות מהמקום כי אנחנו מצלמים מתקן צבאי לפי
תיאורם, אז יש לך רעיון?


לשלם למוזיאן ח"א זה גניבה, המקום פשוט מוזנח ולא ראוי בכלל להיות "מוזיאון"
פשוט מקום מוזנם!

יש רעיון אחר אפיק?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#3 · לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:[quote="afik_t_king"][quote="DOR"]מסלול 21 בשדה דוב, בסופו, חברי צוות VFS עשו שם מפגש, זה גם צפיה על הפיינל של מטוסי השדה, כמו הATRים של ארקיע וישראייר, פשושוים של ח"א וגם הרקולסים...

יש שם מדשאה, תתחשבו בכך שאנחנו בחורף עכשיו

והקרביים בינינו? לא ממש אוהבים לצפות במטוסי נוסעים נוחתים.. 🤔[/quote]


לפני יומיים בדיוק, הייתי בספוטינג (צילום מטוסים וכו'😉 על מסלול מסויים באחד מבסיסי ח"א, עמדתי עם חבר שלי ועם הטומכאר שלנו, תוך פחות מ8 דק' של צילום שהצלחתי לתפוס בהן קצת יותר מ10 תמונות טובות של F16 בגילגולי חבית הגיעה לה מיצובישי לנסר ומתוכה יצא איש חיל האויר בדרגת סרן ולידו חבר בדרגת סמל ראשון וביקשו מאיתנו להתפנות מהמקום כי אנחנו מצלמים מתקן צבאי לפי
תיאורם, אז יש לך רעיון?


לשלם למוזיאן ח"א זה גניבה, המקום פשוט מוזנח ולא ראוי בכלל להיות "מוזיאון"
פשוט מקום מוזנם!

יש רעיון אחר אפיק?[/quote]
כן יש רעיון אחר...פשוט ללכת למקום שלא דווקא ניתן לעשות בו ספוטינג או רואים בו מטוסים...
מישהו אמר שאנחנו חייבים לקבוע מקום שיש בו מטוסים?

אפשר גם ללכת לאיזה חוף, לעשות על האש עם כולם או משהו בסגנון...
#4 · לפני 18 שנים
pilotxf-16i כתב/ה:[quote="yakirf-16"]וואלה שי אלעזר צודק ללכת לראות כמה בחורות יהיה נחמד לאלה נלמד אותם לטוס טיפה

כל אחד היה חושב כמוך..
אבל תיהיו רציניים לשנייה זה לא צחוק. 😉[/quote]

נכון ירין צודק..מה אתה לא תילך בגלל הבחורות? תהיו רציניים...
אז תתחיל איתם אחרי זה ..סתם תירוץ 😂
#5 · לפני 18 שנים
אהבתי ינון 😂
אז יש רעיון?
(וקחו בחשבון שחורף ואי אפשר ממש לדעת מה הולך להיות אז לא הייתי ממליץ על מקום פתוח 😉 )
בברכה,
ירין.
#6 · לפני 18 שנים
pilotxf-16i כתב/ה:אהבתי ינון 😂
אז יש רעיון?
(וקחו בחשבון שחורף ואי אפשר ממש לדעת מה הולך להיות אז לא הייתי ממליץ על מקום פתוח 😉 )

למה? פוחד? 😏
#7 · לפני 18 שנים
אפיק כמו שאתה מבין אנשים באים מרחוק ולא רוצים להימצא בגשם..
אבל אני פוחד?! חס וחלילה בואו לאן שאתם רוצים 🤣
בברכה,
ירין.
#8 · לפני 18 שנים
טוב חבר'ה אני רואה שהרבה ממכם רוצים את המפגש.
שחר , לא נכנס לזה שוב הצעתי אם ילך ילך ,
לא יילך , אין לי ממה להתבאס 🙂

טוב כמו שאני רואה מוזיאון חיל האוויר ,
הרבה ממכם לא רוצים-כי הייתם שם או כי המקום מוזנח , או אפשרות שלישית הוא גובה כסף וגם רחוק.
אז על מוזיאון חיל האוויר, יירדנו.
רובכם הצעתם פארק כלשהו , או עזריאלי.
אז ככה ,
הייתי בטיול לפני כפחות מחודש,
ליד מוזיאון הפלמ"ח אם אני זוכר נכון , יש פארק מאוד נחמד , אשר אפשר לשבת שם
לעשות על האש
לדבר , או סתם לצחוק ולראות אחד את השני.
ומשם,
אפשר ללכת לכיוון שדה דוב,
כפי שאני זוכר זה לא כ"כ הרבה זמן , ואפשר-כמו שדור אמר
צפות על מטוסים , מפארק לייד שדה דוב
אבל אני חושב שת"א ,
זהו מקום הכי נוח לכולנו ,
אני הצעתי את ההצעה שלי , תחליטו איזה פארק, ותאריך
ויאלה 🙂
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#9 · לפני 18 שנים
אממ רון תראה אם כל אחד יציע אז לא יצא מזה שום דבר.
אם כולם רוצים פארק ואני למשל חושב שהרעיון שלך מצוין 😄
אז ניפגש שם או משהו כזה..
תנו תגובות מי שבטוח בא!
בברכה,
ירין.
#11 · לפני 18 שנים
חחחח אהבתי אפיק
אממ האמת שאני יודע לעשות את זה ממש טוב אז זאת לא תיהיה בעיה..
אז כל מי שבטוח בא שירשום את שמו ויגיד מה הוא יכול להביא 😂
בברכה,
ירין.
#12 · לפני 18 שנים
אין לי בעיה להביא בשר,
על בשר נדבר בהמשך , קודם שכל אחד יירשום אם הוא בא. 😉
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#14 · לפני 18 שנים
אני אומר גני יהושוע הכי טוב.. לפי דעתי הכי קרוב לכולם

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.