#1
·
לפני 18 שנים
אהלן כולם ,
כפי שאתם יודעים אנחנו משפחה גדולה ומכירים אחד את השני טוב מאוד,
לכן-כמו בכל מקום
אני מציע לארגן מפגש
המפגש ייתקיים בחנוכה,
שזהו כמובן חופש לכולנו , וניפגש במקום שנוח לכולם.
אפשרויות:
מוזיאון חיל האוויר בבאר שבע.
עזריאלי שבת"א.
הרצליה
ולא חסרות אפשרויות,
לכן כל אחד יציע את האפשרות הנוחה ל ונתאם,
אני חושב שזהו יכול להיות פגש כיפי,להכיר את הפנים של כל אחד ואחד מאיתנו
עם מי אנחנו משחקים , טסים , מדברים וכו'.
כמובן אופציות ההגעה הם:
רכבת.
אוטבוס.
רכב - כל מי שיהיה מעוניין לאסוף אנשים מהאיזור שלו יהיה נחמד מאוד.
אז אני חושב שזהו יכול להיות מפגש מהנה,
וגם עם הרבה צחוקים , אפשרי לאכול ( טוב בטוח נעשה זאת ) 😛
ולטייל,
ולעשות המון דברים.
מקווה שתיקחו את הרעיון הזה לא כעוד סתם רעיון,
ותיתנו את אופציות המפגש שלכם
ויאללה
מפגש פרפלייט
💡 😉 🙄 😎
כפי שאתם יודעים אנחנו משפחה גדולה ומכירים אחד את השני טוב מאוד,
לכן-כמו בכל מקום
אני מציע לארגן מפגש
המפגש ייתקיים בחנוכה,
שזהו כמובן חופש לכולנו , וניפגש במקום שנוח לכולם.
אפשרויות:
מוזיאון חיל האוויר בבאר שבע.
עזריאלי שבת"א.
הרצליה
ולא חסרות אפשרויות,
לכן כל אחד יציע את האפשרות הנוחה ל ונתאם,
אני חושב שזהו יכול להיות פגש כיפי,להכיר את הפנים של כל אחד ואחד מאיתנו
עם מי אנחנו משחקים , טסים , מדברים וכו'.
כמובן אופציות ההגעה הם:
רכבת.
אוטבוס.
רכב - כל מי שיהיה מעוניין לאסוף אנשים מהאיזור שלו יהיה נחמד מאוד.
אז אני חושב שזהו יכול להיות מפגש מהנה,
וגם עם הרבה צחוקים , אפשרי לאכול ( טוב בטוח נעשה זאת ) 😛
ולטייל,
ולעשות המון דברים.
מקווה שתיקחו את הרעיון הזה לא כעוד סתם רעיון,
ותיתנו את אופציות המפגש שלכם
ויאללה
מפגש פרפלייט
💡 😉 🙄 😎
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
תשאף - תגיע 🙂


