79 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים מפגש משפחת פרפלייט.
דיון

מפגש משפחת פרפלייט.

39 הודעות 3,707 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אהלן כולם ,
כפי שאתם יודעים אנחנו משפחה גדולה ומכירים אחד את השני טוב מאוד,
לכן-כמו בכל מקום
אני מציע לארגן מפגש
המפגש ייתקיים בחנוכה,
שזהו כמובן חופש לכולנו , וניפגש במקום שנוח לכולם.
אפשרויות:
מוזיאון חיל האוויר בבאר שבע.
עזריאלי שבת"א.
הרצליה

ולא חסרות אפשרויות,
לכן כל אחד יציע את האפשרות הנוחה ל ונתאם,
אני חושב שזהו יכול להיות פגש כיפי,להכיר את הפנים של כל אחד ואחד מאיתנו
עם מי אנחנו משחקים , טסים , מדברים וכו'.
כמובן אופציות ההגעה הם:
רכבת.
אוטבוס.
רכב - כל מי שיהיה מעוניין לאסוף אנשים מהאיזור שלו יהיה נחמד מאוד.

אז אני חושב שזהו יכול להיות מפגש מהנה,
וגם עם הרבה צחוקים , אפשרי לאכול ( טוב בטוח נעשה זאת ) 😛
ולטייל,
ולעשות המון דברים.

מקווה שתיקחו את הרעיון הזה לא כעוד סתם רעיון,
ותיתנו את אופציות המפגש שלכם
ויאללה

מפגש פרפלייט


💡 😉 🙄 😎
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
t
tomdor
510 פוסטים · איפה שהוא באשדוד
#2 · לפני 18 שנים
מוזיאון חיל האוויר בבאר שבע. !!
אני בא בטוח


טום דור..
דרכים ליצירת קשר
EMAIL: TOM610@GMAIL.COM
MSN: TOMDOR610@GMAIL.COM
#4 · לפני 18 שנים
עזריאלי או איזה שהוא פארק אני לא חוזר לתחנה המרכזית של באר שבע חח
מאור פאר
#5 · לפני 18 שנים
לפי דעתי לעזריאלי, או למקום אחר מעניין...מוזיאון חיל האויר כבר חרוש, יש לנו שמה כרטיסי חבר...
אפשר לעשות משהו מעניין דווקא כמו פיינטבול, או לארגן משהו כיפי כזה לכולם...

😉
#6 · לפני 18 שנים
עד באר שבע לרובנו זה נסיע ארוכה...אני גם מציע שכל אחד יגיד איפה הוא גר ונפשר פחות או יותר על מקום שירצה את כולם
#9 · לפני 18 שנים
מסלול 21 בשדה דוב, בסופו, חברי צוות VFS עשו שם מפגש, זה גם צפיה על הפיינל של מטוסי השדה, כמו הATRים של ארקיע וישראייר, פשושוים של ח"א וגם הרקולסים...

יש שם מדשאה, תתחשבו בכך שאנחנו בחורף עכשיו
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#10 · לפני 18 שנים
הנה זה עולה שוב...
רון לא בא לי לבאס אותך אבל היינו בסרט הזה וזה לא הלך...
עם זה ילך מעולה עם לא אל תתבאס...

בהצלחה!
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#11 · לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:מסלול 21 בשדה דוב, בסופו, חברי צוות VFS עשו שם מפגש, זה גם צפיה על הפיינל של מטוסי השדה, כמו הATRים של ארקיע וישראייר, פשושוים של ח"א וגם הרקולסים...

יש שם מדשאה, תתחשבו בכך שאנחנו בחורף עכשיו

והקרביים בינינו? לא ממש אוהבים לצפות במטוסי נוסעים נוחתים.. 🤔
#13 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:[quote="DOR"]מסלול 21 בשדה דוב, בסופו, חברי צוות VFS עשו שם מפגש, זה גם צפיה על הפיינל של מטוסי השדה, כמו הATRים של ארקיע וישראייר, פשושוים של ח"א וגם הרקולסים...

יש שם מדשאה, תתחשבו בכך שאנחנו בחורף עכשיו

והקרביים בינינו? לא ממש אוהבים לצפות במטוסי נוסעים נוחתים.. 🤔[/quote]

אני מסכים איתך מאוד... אני חושב שאיזה פארק או משהו במקום גדול ומקום שכולם יוכלו להתשפר עליו פחות או יותר מבחינת מרחק.
#15 · לפני 18 שנים
וואלה שי אלעזר צודק ללכת לראות כמה בחורות יהיה נחמד לאלה נלמד אותם לטוס טיפה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.